י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אסון שלישי במשפחה

עשרות ליוו למנוחות את יהודה לוי ז"ל שנהרג בתאונת דרכים • צפו

בהלוויה מצומצמת עקב מגבלות הקורונה הובא היום למנוחות יהודה לוי ז"ל, אב לארבעה, תושב בני ברק שנהרג הלילה בתאונת דרכים מחרידה בדרך אם המושבות בעיר • צפו בתיעוד

עשרות ליוו למנוחות את יהודה לוי ז"ל שנהרג בתאונת דרכים • צפו
הלווית יהודה לוי ז"ל צילום: זק"א ת"א

עשרות בני משפחה וחברים ליוו הבוקר (חמישי, צום ט' באב) למנוחות את יהודה לוי ז"ל, תושב בני ברק שנהרג הלילה בתאונת דרכים מחרידה בדרך אם המושבות בעיר. לוי, אב לארבעה ילדים קטנים, נהרג בעת שרכב על אופנוע, כאשר מסיבה שאינה ברורה הוא התנגש במשאית ונפצע אנושות.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים במצב אנוש תוך פעולות החייאה, אך לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו. "כשהגענו למקום, על המדרכה בסמוך לאופנוע שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש מד"א אשר גרייבר. "העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים בלינסון כשמצבו אנוש".

אסון: תושב בני ברק נפגע ממשאית ונהרג

מותו של יהודה, הוא האסון השלישי במשפחת לוי. רק לפני מספר שנים טבע אחיו של יהודה למוות, בזמן שהיה בבריכת השחייה. גם אחותו של לוי נפטרה בעקבות הסתבכות רפואית.

חבריו הקרובים של לוי מספרים כי הוא היה דמות מוכרת בשכונת שיכון ה'. "הוא תמך בהוריו ובבני משפחתו, והיה מסור לזולת. כל אדם שהיה זקוק לעזרה ידע שיהודה הוא הכתובת. רק לפני מספר שנים הוא התחתן והקים משפחה, זו טרגדיה נוראה", מספר אחד משכניו.

מסע הלוויתו יצא מביתו של המנוח ברחוב בר אילן בבני ברק, לעבר בית העלמין ירקון, במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מתנדבי זק"א תל אביב סייעו בעריכת הלווייה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות.

מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד סיפר: "בפעילות ארגון זק"א תל אביב הושג ויתור על הבקשה לנתיחת גופת המנוח. מדובר בטרגדיה שלישית במשפחה. זה אסון בלתי נתפס, כמה שנים אחיו טבע למוות בבריכה, ואחותו נפטרה לפני מספר שנים ממחלה קשה".

תאונת דרכים קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד