י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סערת הפרופיל המזויף

ראש הממשלה תוקף את התקשורת: "היום הוסיפו עלילה חדשה"

ראש הממשלה נתניהו מתייחס היום בהודעה מיוחדת שהוא מפרסם לסערת הפרופיל המזויף, דרכו לכאורה, ידוענית בשם דנה רון הסיתה לרצוח אותו. נתניהו תוקף את התקשורת ובפרט את ערוץ 12 • "אנחנו דורשים מיחידת הסייבר של המשטרה לחשוף מייד מי עומד מאחורי הפוסט המסית"

ראש הממשלה תוקף את התקשורת: "היום הוסיפו עלילה חדשה"
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר שראש הממשלה פרסם אמש (רביעי), תגובה שנכתבה נגדו לכאורה מחשבון הפייסבוק של ידוענית בשם דנה רון שקוראת לפגוע בו עם "כדור בראש" ודרש לחקור אותה, התברר כי החשבון ממנו נכתבה התגובה - פייק. הדבר עורר סערה בטענה כי נתניהו מחפש ללבות את היצרים - אך נתניהו לא מוותר.

בהודעה מטעמו של ראש הממשלה בעיצומו של יום ט' באב נכתב כי "מצער שבעיצומו של משבר הקורונה, ודווקא ביום הזה שההיסטוריה לימדה אותנו שעוצמתנו היא באחדותנו, בוחרים בערוץ 12 להמשיך במסע של פילוג ופייק ניוז".

נתניהו: "מפורסמת קוראת לרצוח אותי"; פייסבוק: "מזויף"

לדברי נתניהו "ערוץ 12 מטייח את ההסתה לרצח ראש הממשלה מצד השמאל הקיצוני, ומנסה להדביק לו פייק אחריות לאלימות בהפגנות השמאל".

"אתמול" טוענים בסביבת רה"מ, "העלילו בחדשות 12 שראש הממשלה עומד מאחורי קבוצת בריונים שתקפה בתל אביב. היום נחשף השקר כשהתברר שמדובר בכלל בקטטה בין אוהדי כדורגל יריבים".

ראש הממשלה מוסיף לתקוף את התקשורת: "היום הוסיפו עלילה חדשה, כאילו ראש הממשלה עומד מאחורי פוסט שקורא לרצוח את ראש הממשלה. אנו דורשים מיחידת הסייבר של המשטרה לחשוף מייד מי עומד מאחורי הפוסט הזה. גם השקר הזה יתברר במהרה, כי במשך תקופה ארוכה התלוננו אנשי ימין על הפרופיל המסית "דנה רון". כל מי שמטייח את ההסתה לרצח ראש הממשלה ומשפחתו - הוא שותף להסתה".

לצד ההודעה שפרסם ראש הממשלה בחשבון הפייסבוק שלו נכתב: "ערוץ 12 עושים את כל זה כדי להסתיר את ההסתה המסוכנת נגד ראש הממשלה. שתפו את האמת".

בנימין נתניהו הסתה ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד