י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעקב 'בחדרי'

בגלל השרים החרדים: הסרת הסגר בסופ"ש נדחתה

הממשלה ביקשה להעלות הערב להצבעה את ביטול הסגר בסופי שבוע, אולם מי שמנעו זאת הם שני השרים החרדים ליצמן ודרעי שהודיעו כי יתנגדו, כל עוד לא יוסרו מגבלות על בתי הכנסת | ל'בחדרי' נודע כי עקב כך הדיון על שניהם נדחה לשבוע הבא

בגלל השרים החרדים: הסרת הסגר בסופ"ש נדחתה
ליצמן ודרעי/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

מעקב 'בחדרי': מזכיר הממשלה צחי ברוורמן ביקש לעלות הערב (חמישי) להצבעה למשאל טלפוני, החלטה לבטל את המגבלות שהוטלו לפני שבועיים, המורים על סגירת הקניונים והחנויות בסופי שבוע, אך החרדים התנגדו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן הודיעו למזכיר הממשלה ולאנשי לשכת ראש הממשלה כי במקרה והדבר יעלה לדיון הם יצביעו נגד וידרשו דיון במליאת הממשלה מה שצפוי להפיל את ההחלטה.

דרעי וליצמן הסבירו כי הם דורשים לדון בצמצום ההגבלות על בתי הכנסת, וכי אין סיבה שהמגבלות יצומצמו על הקניונים אבל יישארו מגבלות עד 10 מתפללים בבתי הכנסת, זה בזמן שאחד המתפללים נאלץ לצאת להתפנות וכל המניין מתפרק.

במזכירות הממשלה ובלשכת ראש הממשלה, כך נודע ל'בחדרי חרדים', התחייבו בפני השרים החרדים כי ביום שני נושא בתי הכנסת יעלה לדיון רחב בפני שרי קבינט הקורונה המצומצם ועד אז המגבלות בסופי שבוע לא יוסרן ויישארו גם בסוף השבוע הנוכחי.

יעקב ליצמן קורונה סגירת בתי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד