י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במהלך סיור

ראש העיר העיר על מסכה והותקף ביריקות וביצים

כמידי יום שישי יצא ראש העיר פתח תקווה לסיור בשטח כדי לפגוש את התושבים וכדי לאתר מפגעים. שהבחין בתושב צועד ללא מסכה, ועם שני כלבים אימתניים ללא מחסום. הוא העיר לו על כך וספג יריקות וביצים | ראש העיר: "שום אלימות וברינות לא תרתיע אותנו"

ראש העיר העיר על מסכה והותקף ביריקות וביצים
רמי גרינברג ראש עיריית פתח תקווה צילום: פייסבוק העירייה

מידי יום שישי מסייר ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג ברחבי העיר, נפגש עם תושבים ומאתר מפגעים הדורשים טיפול.

הבוקר, במהלך הסיור השגרתי הבחין ראש העיר רמי גרינברג בתושב שמסתובב ללא מסכת פנים, יחד עם שני כלבים גדולים כשהם בלי מחסומים ומשחיתים ערוגות נוי ציבוריות על אי תנועה במרחב הציבורי.

ראש העיר עצר את רכבו בצד הדרך והעיר לתושב שגם מסתובב בלי מסכה וגם משחית את הערוגות עם הכלבים שלו שהם ללא מחסום ומסכנים את הציבור. התושב החל לקלל ולירוק על ראש העיר. לאור התנהגותו הבריונית של התושב הוזמנה משטרה למקום.

כאשר הבין התושב כי המשטרה בדרך עלה הביתה והחל להשליך ביצים מהחלון לעבר ראש העיר. השוטרים שהגיעו עכבו את התושב לחקירה.

ראש העיר רמי גרינברג אמר כי "אנו פועלים ללא ליאות למען בריאות הציבור ולמען טיפוח העיר ושמירה על ניקיונה, ולראות תושב שנמצא בימים אלה במרחב הציבורי ללא מסכה ובנוסף מטייל עם כלביו ללא מחסום על אי תנועה מטופח בו שתלנו פרחים וצמחי נוי, זה פשוט מקומם ומכעיס".

הוא הוסיף, "עצרתי בצד הדרך על מנת לשוחח איתו ולהזכיר לו את הנחיות משרד הבריאות והוא השיב באלימות. רק סיימנו את צום תשעה באב הקורא לאהבת חינם ולצערי נתקלתי היום בשנאת חינם! אמשיך בדרכי לפעול למען הציבור בעיר, למען שמירה על בריאותו ואיכות חייו ושום אלימות וברינות לא תרתיע אותנו".

רמי גרינברג קורונה פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד