ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הסתיים בטוב

נס בבני ברק: פעוט בן חודש נשכח ברכב וחולץ

אישה שחלפה הערב ברחוב קהילות יעקב בבני ברק הבחינה בפעוט שנשכח ברכב שעה ארוכה. מתנדבי ארגון 'ידידים' שהוזעקו למקום חילצו את הפעוט בשלום

נס בבני ברק: פעוט בן חודש נשכח ברכב וחולץ
הפעוט חולץ מהרכב צילום: ארגון ידידים

מתנדבי ארגון 'ידידים' הוזעקו הערב (ראשון) לרחוב קהילות יעקב בבני ברק, לאחר שפעוט כבן חודש נצפה כשהוא שוהה נעול ברכב שעה ארוכה. המתנדבים הוזעקו למקום על ידי עוברת אורח שזיהתה את התינוק, וחילצו אותו בשלום.

מתנדב ארגון 'ידידים' מסניף בני ברק, הגיע במהירות, וכששמע מהאזרחים כי התינוק נעול זמן רב ברכב, מיהר לשבור את חלון הרכב מבלי להשתהות וחילץ את אותו. לאחר החילוץ נבדק התינוק על ידי גורמי רפואה ונמסר לאביו, שהגיע למקום כשהוא נסער, כשבנס מצבו טוב.

"קיבלתי את הקריאה ויצאתי מיד למקום. כשהגעתי נאמר לי שהתינוק שוהה זמן רב ברכב. הסקתי שהתינוק במצוקה עקב החום הלוהט והזמן הרב שהוא שהה ברכב, והחלטתי לשבור מיד את חלון הרכב ולחלץ את התינוק" סיפר המתנדב שמעון ברדי לאחר החילוץ. "עם תום החילוץ הופיע האבא בריצה כשהוא אומר בסערה ש'אין לו מושג איך הוא שכח את התינוק'".

מבירור המקרה עולה, כי התינוק נשכח על ידי אביו ברכב שחלונותיו היו מכוסים בבד. לאחר כעשרים דקות חלפה במקום עוברת אורח שנחשפה לקמפיין הקורא לאזרחים להביט לעבר רכבים חונים. היא העיפה מבט לתוך הרכב והצליחה לזהות את התינוק מבעד לחלון המכוסה.

"אין ספק כי ערנותה של עוברת האורח שהשכילה להביט לתוך הרכב הצילה את התינוק. אני שמח שזכיתי ליטול חלק בהצלת חייו", הוסיף שמעון.

חילוץ מרכב ידידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד