י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא נשארים חייבים

לאחר ירי הרקטה לעבר שדרות: צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועת עזה

כלי טיס של חיל האוויר הישראלי תקפו הלילה יעדי טרור של ארגון חמאס, זאת בתגובה לשיגור הרקטה אמש בשעות הערב לעבר יישובי הדרום. הותקפו בין הייתר אתר לייצור בטון המשמש לחפירת תשתיות תת קרקעיות • צפו בתיעוד מעזה

לאחר ירי הרקטה לעבר שדרות: צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועת עזה
תקיפת צה"ל בעזה צילום: צילומסך

שעות לאחר שרקטה נורתה מרצועת עזה לעבר העיר שדרות, תקפו הלילה (שני) מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל יעדים של ארגון הטרור חמאס ברצועה. במהלך התקיפה הותקפו אתר לייצור בטון המשמש לחפירת תשתיות תת קרקעיות ובנוסף הותקפו תשתיות תת קרקעיות של ארגון הטרור חמאס.



בצה"ל הבהירו כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל הערב".

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל", מסר דובר צה"ל.

כזכור, אמש (ראשון) נשמעה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות ובמספר יישובים נוספים במועצה האזורית שער הנגב, זאת לאחר שבועות ארוכים של שקט בגזר. הדרומית. תושבי האזור דיווחו על שורת פיצוצים. בצה"ל אישרו תוך זמן קצר כי זוהה ירי של רקטה אחת מכיוון עזה לשטח ישראל. בנס לא היו נפגעים מהירי, אך חלקי טיל היירוט שנפל על רכב בעיר גרם לנזק לרכוש.

מעיריית שדרות נמסר כי "לפני כמחצית השעה נשמעה אזעקת 'צבע אדום' בעיר, בזמן שעשרות רכבים שהו במתחם דרייב אין מיוחד שנחנך הערב ברחבת השוק העירוני. הרקטה יורטה על ידי כיפת ברזל ורסיסי היירוט נפלו באחד מרחובות העיר וגרמו נזק לכלי רכב".

"ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל", הוסיף דובר צה"ל לאחר התקיפה.

תקיפה בעזה שיגור רקטה רקטה בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד