ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
שנה וחצי לאחר התאונה

נדרסה בזמן ההכנות לשבת, ותפוצה בחצי מיליון שקלים

אישה חרדית שנפגעה לפני כשנה וחצי בתאונת דרכים ברחוב שטראוס בירושלים, בעת שהייתה בקניות לשבת, תפוצה בחצי מיליון שקלים לאחר שהגישה תביעה לבית המשפט • עורך דינה: "מומחה רפואי מטעם בית המשפט קבע כי נותרה לה נכות בשיעור 15%"

נדרסה בזמן ההכנות לשבת, ותפוצה בחצי מיליון שקלים
פינוי פצוע צילום: דוברות הצלה פ"ת

חני, גננת חרדית המשתייכת לחסידות ירושלמית, נדרסה לפני כשנה וחצי, ברחוב שטראוס בירושלים. התאונה התרחשה בעת שביקשה לרדת למכולת בכדי לרכוש מספר מצרכים שהיו חסרים לה בשלהי ההכנות. כאשר רכשה את הקניות ובדרכה חזרה לביתה, נדרסה על ידי רכב חולף ונחבלה בכל חלקי גופה.

אמבולנס של מגן דוד אדום הבהיל אותה לביה"ח 'שערי צדק', שם אובחן כי היא סובלת משבר קשה ביד ימין ומחבלות ופצעי שפשוף בכל חלקי גופה. חני אושפזה ובזמן זה בעלה ובני משפחתה כלל לא עודכנו אודות התאונה. משעבר הזמן, דווח לבעלה כי אשתו במצב קשה בבי"ח והוא מיד הגיעה לשהות לצידה. חני נותחה במשך כארבע וחצי שעות ולאחר מכן נשארה לאשפוז למשך 5 ימים מלאים.


עורך דין דניאל שריד.

לאחר האשפוז, היא החלה בתהליך שיקום ופיזיותרפיה. בתום תקופת התאוששות, היא הופנתה למשרדו של עו"ד דניאל שריד, המתמחה בדיני הנזיקין והביטוח ולאחר הגשת תביעה לבית המשפט, הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו היא תפוצה בסך של 500,000 ש"ח.

עו"ד דניאל שייצג את הפצועה אומר ל'בחדרי חרדים': "מרשתי אישה צעירה, גננת במקצועה. מדובר בתאונת דרכים בה נגרמה למרשתי חבלה משמעותית בידה הדומיננטית. מומחה רפואי מטעם בית המשפט קבע כי נותרה לה נכות בשיעור 15% ולאור נתוני התיק מדובר בפיצוי גבוה. הצדדים השכילו לסלק התביעה בפשרה ואני מאחל למרשתי בריאות טובה. כמו כן, סעו בזהירות ושמרו על כללי התנועה".

דניאל שריד תביעת פיצויים תאונת דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד