ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הגדר הטובה חוזרת?

בבית החולים 'זיו' נערכים לקליטת פצועים מהאסון בביירות

חשיפת 'בחדרי': בית החולים בצפת נערך הלילה עם צוותים מתוגברים למקרה שפצועים מלבנון יגיעו ארצה, זאת לאחר שישראל הרשמית הבהירה כי תשמח לסייע באסון הגדול שפקד את השכנה

בבית החולים 'זיו' נערכים לקליטת פצועים מהאסון בביירות
אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

בעוד היקפי האסון הנוראי בביירות הולכים ומתבררים, כשנראה שמדובר באסון בסדר גודל שגם המדינה למודת הטרור והמלחמות לא חוותה בתקופה האחרונה, נערכים בישראל לסייע לפצועים שאולי יגיעו מהמדינה היריבה. מדיווחים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי בבית החולים 'זיו' בצפת נערכים הלילה עם צוותים מתוגברים במטרה לתת מענה לנפגעים מלבנון.

היום מיד לאחר שנודע על האסון פרסמו שר הביטחון גנץ ושר החוץ אשכנזי הודעה שבה הבהירו כי מדינת ישראל תשמח להושיט סיוע אם תידרש לכך. ככל הידוע הקריאה טרם נענתה אך נראה שבישראל נערכים לתרחיש שבו במדינת הארזים יחליטו בכל זאת לקבל את ההצעה ולאפשר לאזרחים שנפגעו לקבל טיפול בארץ.

בלבנון, כך לפי הדיווחים, עומדים כעת בתי החולים בפני קריסה והם אינם מסוגלים לקלוט את הפצועים הרבים שזורמים כל העת מזירת האסון.

נזכיר כי בבית החולים זיו בצפת פעל עד לא מכבר, בית חולים במסגרתו טופלו מאות פצועים שהגיעו מזירות הקרב בסוריה. כעת, אם אכן תאמץ לבנון את הצעת העזרה הישראלית, יוכלו הפצועים הלבנונים ליהנות ממכלול הטיפולים שקיבלו בעבר האזרחים הסורים.

בית החולים זיו ביירות פיצוץ מסתורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד