י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בתיעוד

בעירייה חשפו: מי השליך שקיות האשפה מהחלון?

תושבי רחוב מרכזי בפתח תקווה, פנו לעירייה במשך תקופה ארוכה ודיווחו כי באורח פלא עשרות שקיות אשפה מגיעות אל הרחוב וגורמות למפגע תברואתי • בעירייה החליטו שלא לוותר והפעילו את אמצעי האבטחה על מנת לאתר כיצד הדבר מתרחש • אחת המצלמות חשפה כי אחד השכנים אשר מתעצל לרדת אל חדר האשפה משליך את השקיות מחלון ביתו. 

בעירייה חשפו: מי השליך שקיות האשפה מהחלון?
פינוי אשפה, אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

בעיריית פתח תקווה, התקבלו בתקופה האחרונה תלונות חוזרות ונשנות מתושבים, על שקיות אשפה המגיעות באורח פלא לכביש באחד מרחובות העיר. בעירייה, החליטו לפתור את התעלומה ולהבין כיצד שקיות האשפה מגיעות לרחוב. בעיר מוצבות עשרות רבות של מצלמות המצלמות את המרחב הציבורי, כולל גינות, פארקים, כבישים ומשדרות באופן ישיר למרכז השליטה והבקרה של העירייה.

על מנת לפתור את התעלומה הופנתה אחת המצלמות לכיוון הבניין שלידו נמצאו באופן קבוע שקיות האשפה. לא חלף זמן רב עד אשר אחד הדיירים בקומה השלישית נתפס בעדשת המצלמה כאשר במקום לרדת לחדר האשפה ולזרוק את הפסולת בפח, העדיף פשוט להשליך אותה ממרפסת ביתו. עם קבלת ההוכחה והממצאים ניתן לתושב דו"ח באופן מיידי והוחלט לפתוח בהליכים משפטיים כנגדו ולמצות עמו את הדין.

"ניקיון העיר הוא בראש סדר העדיפויות שלנו ולא נסכים כי תושבים ילכלכו במזיד את רחובות העיר!", אומר רמי גרינברג ראש העיר. כאשר חשדנו כי תושב פשוט פותח את חלון המרפסת וזורק אשפה לרחוב החלטנו להציב מצלמה ולתפוס אותו בשעת מעשה.

גרינברג מוסיף: "ביצענו את הפעולות על מנת שנוכל להעניש אותו במלוא החומרה ולמצות איתו את הדין. לא נאפשר לתושבים כאלה או אחרים ללכלך את העיר ולזהם אותה. נמשיך לאכוף באופן נחרץ את החוק ולשמור על ניקיון העיר ואיכות חיי התושבים בה".

פתח תקווה שקית אשפה רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד