י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נקנס והוחזר לביתו

חולה קורונה נתפס בנסיעה עם בני משפחתו

חוסר אחריות: פעילות שגרתית של שוטרים ממשטרת מסובים במטרה למנוע את המשך התפרצות הנגיף ואכיפת ההנחיות, הובילה לתפיסתו של נהג רכב שזוהה כחולה מאומת, כשלצידו ברכב שוהים בני משפחתו • הנהג נקנס והוחזר לביתו בליווי השוטרים 

חולה קורונה נתפס בנסיעה עם בני משפחתו
בדיקת רכבים בערב יום העצמאות צילום: נתי שוחט, פלאש 90

במהלך פעילות של שוטרי תחנת משטרת מסובים אתמול (רביעי) בעיר אור יהודה, במטרה למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה, עצרו השוטרים רכב שהעלה את חשדם. להפתעתם של השוטרים, נהג הרכב התברר כחולה קורונה.

לאחר בדיקה, השוטרים זיהו את בעל הרכב כחולה מאומת עפ"י רישומי משרד הבריאות ואף נדהמו לגלות כי כל אותה העת, ישבו עמו ברכב שלושה מבני משפחתו.

בתום תהליך הזיהוי, רשמו השוטרים קנס לנהג על סך 5000 ₪ והוא נדרש לשוב לביתו כנדרש. השוטרים ליוו את נהג הרכב עד אשר וידאו כי אכן הגיע לביתו ושב לבידוד.

כזכור, מקרה נוסף אירע במהלך השבת האחרונה התקבל דיווח במוקד המשטרה על חולה קורונה מאומת השוהה במלון "קלאב הוטל" באילת. מיד עם קבלת הדיווח, שוטרי יס"מ של משטרת ישראל באילת הגיעו לחדרו במלון כשהם בחליפות מיגון, הודיעו לחולה כי הוא מפר את צו "בריאות העם" ועליו לעזוב מייד את המקום ולחזור למקום הבידוד בביתו בישוב בצפון הארץ.

לוחמי היס"מ ליוו את החולה ומשפחתו לרכבו ומסרו לו דו"ח קנס בסך 5,000 ש"ח. על פי בדיקה ראשונית של כח המשטרה במקום עלה כי החולה נמצא באילת מספר ימים, התארח במלון "קלאב הוטל" בעיר לרבות בריכת המלון.

יממה לאחר הרחקתו מהעיר, הודיע ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי כי החליט לתבוע את החולה בסכום של 250,000 ש"ח.

במכתב שנשלח במסירה אישית לאזרח, תושב הצפון שנתפס בעיר, כתב עו"ד ד"ר אופיר מילר בשם ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי והתאגיד העירוני לתיירות אילת בע"מ: "העובדה, כי בחרת לצאת מפתח ביתך, שהייתך בבית מלון ושהיה במרחב הציבורי בעיר אילת הינה הפרה בוטה של חובת ותנאי הבידוד תוך סיכון ממשי להדביק ולהפיץ את מחלת הקורונה ולסכן את כלל הציבור". עוד צוין במכתב, כי עיריית אילת והעומד בראשה באמצעות התאגיד העירוני לתיירות, משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לשמור, לעודד ולפתח את תחום התיירות בעיר אילת, במיוחד בימים אלו בהם קיימת פגיעה כלכלית גדולה בענף התיירות ובתושבי העיר עקב התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

במשטרה, קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות. "שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל", נמסר מהמשטרה.

חולי קורונה דוח משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד