ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"יש מחיר לחשיפה"

הזמר הדתי חנן בן ארי הודיע: "מפסיק עם המסורת המשפחתית"

הזמר חנן בן ארי פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו הודיע שיפסיק עם המסורת של "קבלת השבת המשפחתית" אותה נהג להעביר בלייב עם בני משפחתו. "יש מחיר לחשיפה ולפרסום"

הזמר הדתי חנן בן ארי הודיע: "מפסיק עם המסורת המשפחתית"
חנן בן ארי צילום: מתוך פייסבוק

הזמר הדתי חנן בן ארי הודיע שיפסיק עם המסורת של "קבלת השבת המשפחתית" שהיה משתף מדי ערב שבת. בפוסט שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו הסביר בן ארי כי "זה גרם לבלבול בבית".

"בחודש האחרון, איפה שאנחנו לא מסתובבים, שואלים אותנו רק שאלה אחת: מתי הבנארי'ז חוזרים לעשות קבלות שבת בפייסבוק?", סיפר בן ארי.

"והאמת שתכננו לחזור מייד אחרי תשעה באב. גם כי התגעגענו, וגם כי מול כל הכאב ושנאת החינם שמשתוללים ברחובות וברשתות, הרגשנו שחשוב יהיה להשמיע קול של אהבה ותקווה.

"אבל יש מחיר לחשיפה ולפרסום" כותב בן ארי "בטח שמדובר בילדים. והרגשנו אשתי ואני, שזה קצת בלבל לנו את הבית. כל האהבה הענקית הזו שאתם מרעיפים עלינו, כאן בתגובות בפייסבוק וגם בחיים עצמם, זו עוצמה של רגשות שצריך לפתח כלים חזקים בנפש בשביל לעמוד מולם ולשמור על שפיות ועל ילדות בריאה ונורמלית".

כשהתחלנו את הלייבים בשישי, לפני חמישה חודשים" הוא מספר, "חשבנו שזה משהו זמני שיסתיים תוך חודש-חודשיים כשנחזור להופיע ולרקוד על הבמות מול קהל אמיתי. לא תארנו לעצמנו שזה יהפוך לפינה קבועה בכל שישי בשתיים, בכל כך הרבה בתים בישראל וברחבי העולם (טוקיו, ניו יורק, מקסיקו, ברזיל, שבדיה, צרפת ואפילו מרוקו...). לא חשבנו שהילדים שלנו יהפכו למפורסמים, ששיר ציון תצטרך להתמודד עם אינספור בקשות לסלפי באמצע בילוי עם חברות במרכז המסחרי. באנו באמת בתמימות ומתוך רצון לעשות טוב על הלב".

"אנחנו לא מתחרטים לרגע!" הוא כותב ומוסיף כי "זו הייתה זכות מדהימה ונדירה, להיות איזה קרן אור קטנה עבור כל כך הרבה אנשים בתוך תקופה קשה ומתסכלת. אנחנו אסירי תודה על כל רגע ורגע ששרנו וצחקנו והשתוללנו יחד איתכם. אבל אחרי הרבה התלבטויות החלטנו להפסיק כרגע עם קבלות השבת.
המשפחה והילדים לפני הכל".

חנן בן ארי קבלת שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד