י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באמצעות מסוק וכלבים

חיפושים נרחבים אחר שני ילדים בדרום הארץ

מבצע נרחב לאיתור שני אחים בני 7 ו-4 הנעדרים משעות הבוקר • השניים יצאו מביתם בכפר סילבר שבדרום רכובים על קורקינט ומאז לא שבו על עקבותיהם • בשעות האחרונות הצטרפו אל המשטרה גם לוחמי משמר הגבול ומתנדבים בסיוע מסוק שמכווין את המחפשים • מהמשטרה נמסר כי כל היודע על מידע היכול לסייע באיתורם מתבקש לעדכן במוקד 100

חיפושים נרחבים אחר שני ילדים בדרום הארץ
החיפושים אחר הילדים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה בשעות האחרונות (שישי) בחיפושים נרחבים אחר שני אחים, בני 4 ו-7 אשר נעדרים מאז שעות הבוקר המוקדמות מביתם בכפר סילבר סמוך לאשלקון

הוריהם של השניים, שהבחינו כי ילדיהם משתהים מלשוב לביתם, הזעיקו את המשטרה שפתחה בחיפושים. לדברי ההורים, השניים יצאו רכובים על קורקינט בסביבות השעה 9:00, ומעז נעלמו עקבותיהם. תחילה, התמקדו החיפושים בתוך היישוב בו מתגוררים האחים, אך עם הזמן התרחבו החיפושים לאזורים נוספים בדרום הארץ.

במטרה להאיץ את החיפושים, בדקות האחרונות הצטרפו אל כוחות המשטרה הרגליים המתנדבים, ולוחמי משמר הגבול, גם יחידת הכלבנים והיחידה האווירית של המשטרה באמצעות מסוק אשר מנסה להכווין את המחפשים.

"אנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותינו לשם איתור שני האחים שנראו לאחרונה היום בבוקר. כל היודע דבר היכול לסייע באיתורם מתבקש לחייג 100." נמסר מהמשטרה.

האחים הנעדרים והמבצע לאיתורם\\צילום: דוברות המשטרה

איתור נעדרים אשקלון חיפושים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד