ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אסון נורא

טרגדיה קשה בבין הזמנים: בחור ישיבה נהרג בעת שרכב על אופניו

בחור ישיבה כבן 17 נהרג הלילה (מוצ"ש) בתאונת דרכים ברחוב סולם יעקב בשכונת רמות בירושלים • הצעיר רכב על אופניו ומסיבה שאינה ברורה נפגע מרכב • הבחור פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו • המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

טרגדיה קשה בבין הזמנים: בחור ישיבה נהרג בעת שרכב על אופניו
זירת האירוע צילום: באדיבות המצלם

אסון קשה בבין הזמנים: בחור ישיבה כבן 17 נהרג הלילה (מוצאי שבת) בתאונת דרכים קשה שאירעה ברחוב סולם יעקב בשכונת רמות בירושלים.

על פי עדי ראיה, הבחור נסע על אופניו ומסיבה שאינה ברורה נפגע מרכב. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי בזירת התאונה, ופינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים, אך שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

"כשהגענו למקום, ראינו אופניים ובסמוך שכב נער מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק", מספר פראמדיק מד"א אבי שיף. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד שהגענו לחדר הטראומה בבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו."

אהרון בן ארוש חובש באיחוד הצלה סיפר: "בסיוע חובשים נוספים משכונת רמות ביצענו החייאה בזירת התאונה על הנער שנפצע אנושות. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים" אביגיל ביר חובשת של איחוד הצלה שהייתה בסמיכות למקום מסרה: "כשהגעתי למקום נתקלתי בנער רוכב האופניים שסובל מפגיעה קשה וללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה בסיוע פראמדיק של איחוד הצלה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

שוקי בקר חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לדברי עוברי אורח מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס ואופניים. הנער שרכב על האופניים נפצע אנושות. נהג הרכב ונהג האוטובוס לא נזקקו לקבלת טיפול רפואי".

חוקרי תנועה של המשטרה שהגיעו למקום, פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מפקד זק"א י-ם בנצי אוירינג במאמצים למנוע הורדה למכון ונתיחה של הבחור בתקווה לצילום סיטי בביה"ח שערי צדק ושחרור הגופה לקבורה בהקדם.

זירת התאונה הקשה

אופניים בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד