י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המתמיד שנגדע בשיא פריחתו

תמיד היה בגדר 'הנני': שמוליק ז"ל שנהרג בתאונה הובא למנוחות

האסון ברמות: הבוקר הובא למנוחות הבחור החשוב שמואל אהרון גליק ז"ל שנגדע בחטף בתאונה קשה • בלוויה קורעת לב ולקול הספדנים שעמדו על מידותיו התרומיות וכשמאות מקורביו חבריו, ובני משפחתו מלווים אותו בדרכו האחרונה הוא נטמן בהר המנוחות • תיעוד מצמרר

תמיד היה בגדר 'הנני': שמוליק ז"ל שנהרג בתאונה הובא למנוחות
מסע הלוויה היום בהר המנוחות צילום: נייעסטאר

הטרגדיה בבין הזמנים: במסע הלוויה קורעת לב הובא הבוקר בהר המנוחות לקבורה הבחור החשוב שמואל אהרן גליק ז"ל משכונת רמות בירושלים ותלמיד ישיבת 'עטרת שלמה' שנהרג בתאונה קשה בעת שרכב על אופניו ברחוב סולם יעקב בשכונה.

קהל רב מבני המשפחה מכריו וידידיו הרבים הגיעו לחלוק כבוד אחרון לעלם הצעיר והמיוחד בבית ההספד קהילת ירושלים.

הגאון רבי ישראל גואלמן רב השכונה פתח את שורת ההספדים וביקש מכל הציבור להתחזק בעקבות שורת האסונות בשכונה, בדבריו ציין כי הוא הסתלק בחטף "יש פעמים שהקב"ה חוטף בפתאומיות, בשביל לחזק את עם ישראל שזה כפרה על הדור". הרב חיזק את המשפחה במשך זמן רב וביקש להיזהר בכל המקומות בשכונה בנסיעה באופניים.

לאחר מכן הספיד הגאון רבי חיים פיינשטיין ראש ישיבת 'עטרת שלמה' שציין את המידות הטובות של תלמידו, "איכה יועב זהב" הקב"ה לוקח עלם חמודות וצריך להתחזק בשמירת העיניים ולעזוב את המכשירים הטמאים.

הגאון רבי חיים מרדכי אוזבנד ראש ישיבת 'עטרת שלמה' ששמוליק ז"ל נמנה על בני השיעור שלו, סיפר והפליג בשבחו ואמר שרק לפני שבוע דיבר עמו בלימוד.

לאחר מכן הספיד בקול בוכים הגאון רבי שלום בער סורוצקין ראש ישיבת 'עטרת שלמה' שסיפר כמה הייתה צהלתו על פניו תמיד, וסיפר שבשבועות הוא עשה 'משמר' 24 שעות רצופות והוא לא עשה מזה עניין כלל, אלא הכל בשקט.

הגרש"ב סורוצקין ר"י עטרת שלמה מספיד. צילום: נייעסטאר

מיד לאחר מכן סבו נשא דברי מספד בבכי קורע לב, ואמר שבמוצאי שבת היה שבע ברכות בבית המשפחה לנכדתו ותיאר איך שהוא עזר בכל השבע ברכות, כאילו היה מדובר בשמחתו הפרטית.

סיים את שורת ההספדים אביו הרה"ג רבי חיים זבולון שנשא דברי מספד וביכה תמרורים את לכתו של בנו האהוב בשיא פריחתו, ואמר "שמוליק כל חייו היה בגדר 'הנני' שתמיד שהיו מבקשים עזרה הוא היה תמיד אומר 'הנני', אביו סיפר שהוא רכש לו לפני כמה שנים את הספר 'ויאמר הנני' על הגאון רבי אברהם גניחובסקי זצ"ל שזה בדיוק משקף אותו. בתקופת הקורונה נסענו ליסודות בזמן שעוד לא נפתחה הישיבה ושם ראיתי איך שלמד, היינו משפחה שמחה ומאוחדת נישאר משפחה שמחה".

לאחר אמירת הקדיש, הוא נטמן לקול בכיים של אוהביו רבניו וקרוביו בני המשפחה.

שמואל אהרן גליק הרב חיים פיינשטיין הרב שלום בער סורוצקין ישיבת עטרת שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד