י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יוכפל מספר הבדיקות

משרד הביטחון חתם על הסכם עם מיי הריטג'

במטרה להילחם בהמשך התפרצות נגיף הקורונה, משרד הביטחון חתם על הסכם חברת מיי הריטג' על הכפלת מספר הבדיקות במעבדות החברה • גנץ: "לא מדובר בהסכם מסחרי אלא בשותפות במאמץ הלאומי"

משרד הביטחון חתם על הסכם עם מיי הריטג'
שר הביטחון בביקור במעבדות צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

מנהל הרכש במשרד ביטחון, בשיתוף עם משרד הבריאות ועל-פי הנחייתו, חתם היום (ראשון) על הסכם עם חברת "מיי הריטג'" להכפלת היקפי הבדיקות ביום מ-10,000 ל-20,000.

שר הביטחון בני גנץ ביקר הבוקר במעבדות החברה יחד עם אבי דדון, ראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, שהוביל את המהלך. במפגש הציגו לשר, גלעד יפת מנכ"ל החברה ואסף יונגר מנהל המעבדה, את המכשור המתקדם והאופן בו פועלת המעבדה ותיארו את פעילותם בקורונה בדגש על פרויקט "מגן אבות ואמהות".

"לא מדובר בהסכם מסחרי אלא בשותפות במאמץ הלאומי. אנחנו במערכת הביטחון רתומים למאבק בקורונה באופן מלא, במאמצי הרכש שלנו, במאמצי העבודה שלנו בשטח, וגם באמצעות צה"ל", אמר שר הביטחון בני גנץ בסיום הביקור. "השבוע נתחיל את הפעילות של מפקדת הקורונה בפיקוד העורף ואנחנו כמובן פרוסים בכל מקום בארץ, בדגש על ערים אדומות וכתומות ומסייעים בפרויקט מגן אבות ואמהות. יש פה מאמץ לאומי שכולם שותפים אליו ואני רוצה לברך על כך."


גנץ בביקור במעבדות// צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ הוסיף: "חשוב מאוד להמשיך את העבודה הטובה שאתם עושים כאן, ולעשות זאת בשותפות עם משרד הבריאות, שקובע את הסטנדרטים והרגולציה." מנכ״ל ומייסד החברה גלעד יפת אמר: "אנחנו לוקחים חלק משמעותי בבדיקות של מערך "מגן אבות ואמהות" ונשמח להרתם למשימה הזאת גם בשאר חלקי המדינה".

קורונה בדיקות בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד