ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

לראשונה בסלקום: שירות סמסנג'ר של מיקרוסופט

מהיום יוכלו כל לקוחות סלקום לתקשר בשירות Messenger סלולרי מבוסס SMS, ללא צורך בהתקנת תוכנה ייעודית. נתמך בכל טלפון סלולרי, אינו דורש גלישה סלולארית וללא תשלום חודשי

לראשונה בסלקום: שירות סמסנג'ר של מיקרוסופט

מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל וסלקום, חברת הסלולר המובילה בישראל, הודיעו הבוקר על השקה משותפת של שירות סמסנג'ר.

מהיום יוכלו מנויי סלקום לתקשר בקלות, בכל מקום ובכול עת, עם חבריהם בקהילת ה-messenger, הישר מהטלפון הסלולארי שבידם. השירות מתאפשר בכל טלפון סלולרי תומך-SMS ברשת סלקום, ואינו מחייב כל הורדת תוכנה ייעודית למכשיר הסלולר או למחשב, כפי שנדרש בטכנולוגיות קודמות.

סמסנג'ר הנו אחד מהמוצרים המסחריים הראשונים של קבוצת הטלקום שבמרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, ומיועד לשוק של למעלה מ-3 מיליארד טלפונים ניידים. SMS Messenger מאפשר למפעילים הסלולאריים להשיק בקלות את שירות המסרים המיידיים הנפוץ ביותר בעולם,Windows Live Messenger (לשעבר MSN Messenger) על 350 מיליון מנוייו בעולם, ביניהם 2 מיליון מנויי ה-Messenger בישראל.

השירות מעורר עניין רב בקרב מפעילים סלולאריים ברחבי העולם, ויושק בשווקי messenger המרכזיים בשנתיים הקרובות. השירות הושק בהצלחה עם מספר מפעילים בדרום אמריקה. כעת מושק סמסנג'ר לראשונה בארץ עם סלקום.

אבנר מור, מנכ"ל קבוצת הטלקום במרכז המו"פ של מיקרוסופט: "אנו גאים להשיק בישראל את שירות הסמסנג'ר של מיקרוסופט. הרעיון למוצר ופיתוחו המלא נעשו בחטיבת הטלקום של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, תוך מינוף היכולות הייחודיות של מרכז המו"פ. הסמסנג'ר מבוסס על פתרון חדשני של מיקרוסופט לחיבור טלפונים סלולאריים לענן, לפי חזון שלושת המסכים של החברה. המוצר מותקן בענן והמפעיל הסלולארי מתחבר אליו באינטגרציה עמוקה, המאפשרת התלכדות בין עולם האינטרנט ועולם הסלולר".

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "אנחנו שמחים להשיק את שירות סמסנג'ר החדשני. אנחנו מחפשים כל העת פתרונות שירותיים ופשוטים לתפעול באמצעות הסלולר, לשימושים יומיומיים נפוצים בקרב קהל לקוחותינו. מדובר בערוץ תקשורת מרכזי של לקוחות רבים, והיום אנו מאפשרים להם ליהנות משירותי המסנגר בכל מקום ובכל עת. שירותי צ'אט הם פופולריים ביותר בקרב לקוחות רבים ובעיקר בקרב הצעירים, שבימינו מחוברים 24/7 בערוצי תקשורת מגוונים. השירות מאפשר לכל לקוח להמשיך להיות מקושר וליהנות ממיידיות הצ'אט והרשתות החברתיות גם בסלולר בצורה נוחה, פשוטה, קלה לתפעול בשירות ללא עלות חודשית בעלות SMS יוצא בלבד".

משה ליכטמן, נשיא מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל: "מרכז המו"פ בישראל מוביל כיום את תחום הטלקום במיקרוסופט העולמית ואחראי על מספר מוצרים אסטרטגיים בתחום. אנו מאמינים כי הסמסנג'ר ופרויקטים נוספים שאנו מפתחים בתחום הטלקום יהפכו למנועי צמיחה חדשים של מיקרוסופט העולמית, בשוק של מיליארדי משתמשים בעולם. מיזוג עולם התוכנה עם עולם הטלקום דרך הענן פותח הזדמנויות חדשות להעשיר את חוויות המשתמש ולהגדיל את הכנסות המפעילים. במרכז המו"פ מפותחים כיום עשרות מוצרים וטכנולוגיות פורצות דרך. רובם הם מוצרים חדשים לחלוטין (Version 1.0) בתחומים הצומחים ביותר בשוק העולמי."

עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין, מיקרוסופט ישראל: "מסנג'ר הוא כיום כלי מרכזי בחייהם של כ-2 מיליון גולשים בישראל, ואך טבעי הוא שנרחיב חוויה זו לעולם הסלולארי. המגמה בתחום הרשתות החברתיות כדוגמת מסנג'ר הנה לאפשר תקשורת עם רשימת החברים על כל פלטפורמה ובכל מקום. שירות סמסנג'ר ממקם את מסנג'ר בעמדת הובלה בתחום האינטגרציה בין האינטרנט לסלולר והוא יאפשר לכל בעל מכשיר סלולארי ליהנות מיידית מחוויית המסרים המידיים המובילה בישראל ובעולם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד