י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האבל בעולם התורה והחסידות

אלו הרחובות שייחסמו בהלווית הרבי מסאדיגורה זצ"ל

במשטרה נערכים לאלפי משתתפים שיגיעו ללוות בדרכו האחרונה את כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה  זצ"ל • בעקבות הלוויה, מספר רחובות בעיר בני ברק ובסמוך לבית העלמין בגבעתיים ייחסמו לתנועה • במשטרה קוראים למשתתפים לשמור על הנחיות משרד הבריאות

אלו הרחובות שייחסמו בהלווית הרבי מסאדיגורה זצ"ל
הלוויה שבוע שעבר בביהמ"ד סאדיגורה צילום: שוקי לרר

לקראת מסע הלוויה של כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל שתיערך היום (שלישי), בשעה 16:00 בבני ברק, במשטרה נערכים בכוחות מתוגברים במטרה למנוע הפרת הנחיות ושמירה על שלום המשתתפים. במשטרה מדגישים, כי לנוכח התפשטות נגיף הקורונה, יש לצמצם הגעה ללוויה במטרה למוע התקהלות רבת משתתפים, שלדבריהם מהווה סכנה ממשית לבריאות המשתתפים.

באשר לתקנות לשעת חירום בצל נגיף הקורונה במשטרה קוראים למשתתפים, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על הסדר הציבורי וכן להקפיד על קיום הנחיות משרד הבריאות בעניין נגיף הקורונה במלואן - הכוללות עטיית מסכות כל העת ושמירה על מרחק שני מטרים איש מרעהו.

נצחו אראלים: כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצוק"ל

מיוחד: תולדות חייו של האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל

זיכרון: גלריית ענק מחיי האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל

בפעם האחרונה: הרבי מסאדיגורה מגיע לארץ לפני חודש

בלווית מקורבו: התמונות האחרונות של הרבי

כל הפרטים לקראת צאת מסע הלווית האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל

החזן העולמי ממאן להיפרד ממורו ורבו • טור מרטיט ודומע

וידאו: המעמדים המיוחדים במחיצת הרבי מסאדיגורה

בעקבות מסע הלוויה, ייסגרו לתנועה מספר רחובות בעיר בני ברק, הרחובות שיחסמו החל מהשעה 15:00 ועד השעה 18:00, הם הרחובות ריינס, אהרוניביץ בקטע שבין רחוב ריינס לרחוב עזרא ורחוב עזרא בין המספרים 1 ל-20. בנוסף, החל מהשעה 17:00 רחוב אבני זכרון הסמוך לבית העלמין בגבעתיים ייסגר לתנועה בהדרגה בקטע שבין עליית הנוער לבין רחוב רמב"ם. במשטרה אומרים כי תושבי המקום יכנסו לרחוב עם הצגת תעודת זהות. הורדה והעלאה של נוסעים תעשה ברחוב עליית הנוער בגבעתיים.

בשל חסימת הרחובות לעיל, במשטרה ממליצים לציבור הנהגים להימנע מלהגיע לרחובות החסומים וסביבתם , לעשות שימשו בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים. ניתן להסתייע באפליקציית WAZE וכן במוקד המידע של משטרת ישראל 110. במשטרה שבים ומדגישים, כי בימים אלה, התקהלות רבת משתתפים מהווה סכנה ממשית ומיידית לשלום ובריאות הציבור וקוראים לציבור להקפיד הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות.

מסע הלוויה חסימת כבישים הרבי מסאדיגורה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד