י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במהלך טיול בנחל

משפחה חרדית איבדה את דרכה וחולצה במצב התייבשות

כמידי ערב בימים האחרונים, מתנדבי יחידת חילוץ גליל כרמל חילצו הערב משפחה חרדית, המונה 19 נפשות שנתקעה ואיבדה את דרכה בנחל לוטם שבאזור הכרמל. המטיילים היו במצב של התייבשות ברמות שונות

משפחה חרדית איבדה את דרכה וחולצה במצב התייבשות
חילוץ מטיילים חרדים. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

משפחה חרדית המונה 19 נפשות איבדה הערב (שלישי) את דרכה במהלך טיול בנחל לוטם שבאזור הכרמל. מיחידת החילוץ ’גליל כרמל' נמסר, כי כפי שמתרחש מדי לילה, גם הפעם מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ הוזעקו לאירוע בנחל לוטם שבכרמל. על פי הדיווח של אנשי היחידה, מדובר במשפחה חרדית עם ילדים ותינוקת שאבדה דרכם ונתקעה בחשכה. המטיילים היו במצב של התייבשות ברמות שונות.

כזכור, גם אתמול הוזעקו מתנדבי יחידת החילוץ לחלץ משפחה חרדית - אב ושישה מילדיו - שאיבדו את דרכם בנחל עמוד. המשפחה, שנקלעה לחשכה ללא מים ופנסים, הזעיקה את יחידת החילוץ. לאחר שעה ארוכה, הצליחו צוות מחלצים להיכנס לשטח והובילו את המשפחה אל מחוץ לנחל כשהם בריאים ושלמים.

מוקדם יותר אתמול, בני משפחה חרדית תושבי העיר בני ברק שיצאו לטיול בנחל תקוע באזור גוש עציון, נקלעו למצוקה ואיבדו את דרכם. על פי המידע שקיבלו המחלצים, אחת מבנות המשפחה חשה ברע לאחר שככל הנראה התייבשה. אל המקום הוזעקו מתנדבי יחידת החילוץ 'עציון-יהודה'.

אחרי שעה קלה, הצליחו אנשי יחידת החילוץ להגיע אל בני המשפחה. לאחר בדיקות רפואיות על ידי צוות הרפואה של יחידת החילוץ שהגיעו למקום, החלו הצוותים לחלץ את בני המשפחה אל מחוץ לנחל, ובהם נערה כבת 18 במצב קל עם תשישות.

(עודכן בשעה 23:40)

חילוץ מטיילים חילוץ משפחה משפחה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד