י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סכנת נפשות

בבני ברק וערד: נתפסו תרופות מזויפות לטיפול בקורונה

במהלך פשיטה של משרד הבריאות, רשות המסים והמשטרה בבני ברק ובערד - נתפסו אלפי תרופות וכדורים, חלקם מזויפים, שיועדו לשיווק לציבור הרחב • במשרד הבריאות מבהירים: נטילת תרופות מסוג זה אסורה בהחלט ומסוכנת לציבור

בבני ברק וערד: נתפסו תרופות מזויפות לטיפול בקורונה
התרופות שנתפסו צילום: משרד הבריאות

האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות בשיתוף יחידת יהלום של רשות המיסים, ואגף ההונאה במשטרת ישראל, פשטו על דירת מגורים בעיר ערד וחנות בבני ברק, שם על פי החשד הוחזקו כמויות של כדורים ותרופות שהיו מיועדים לשיווק לציבור הרחב, זאת למרות שמעולם לא קיבלו את אישור משרד הבריאות.

במהלך הפשיטה, נתפסו אלפי כדורים, סירופים וטיפות שלא אושרו לשימוש ושיווק על ידי משרד הבריאות ושעל פי החשד נעשה בהם שימוש לא חוקי הן לטיפול במחלת הקורונה והן לחיזוק מערכת החיסון בחולי קורונה. בפשיטה על הדירה בערד, נתפסו מאות קופסאות המכילות קפסולות ללא תוויות, כאשר הדבקת התוויות של המוצר בשם "ארטמיסיה ישראלית" נעשתה בצורה פיראטית בבית החשוד, כך שלמעשה אין קשר וודאי בין התווית לתרופה, ולכן לא ידוע הרכב המוצר.

הסחורה האסורה שנתפסה בפשיטה

בנוסף, במהלך פשיטה על חנות בבני ברק נתפסו טיפות אנטי וירליות בשם 'בסינרגי' פלוס' לחיזוק מערכת החיסון, כאשר התרכובת מכילה שמנים אתריים שעל פי המלצת המוצר מיועדים לשתייה.

במשרד הבריאות אומרים כי נטילת המוצר מן הסוג הזה אסורה בהחלט ואינה מאושרת ע"י משרד הבריאות. חשוב לציין כי לרוב שמנים אתריים מיועדים לטיפול חיצוני שימוש במוצרים אלו עלולים לסכן את בריאות הציבור.

במשרד הבריאות מסרו, כי ימשיכו יחד עם השותפים במשטרת ישראל ורשות המסים לפעול כנגד אלו המסכנים את בריאות הציבור ומוכרים מוצרים לא מאושרים לטיפולי קורונה תוך כדי הטעיית הציבור.

זיוף קורונה משרד הבריאות ערד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד