י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פעוט במצב קשה

תאונת הפגע וברח בירושלים: הנהג הסגיר עצמו למשטרה

אמש בשעות הערב פעוט בן שנה וחצי בן למשפחה חרדית פונה לבית החולים בירושלים במצב קשה לאחר שנפגע מרכב מחוץ לביתו • הרכב הפוגע נמלט מהמקום, והמשטרה פתחה בחקירה • במהלך הלילה הסגיר עצמו תושב האזור לידי המשטרה ודיווח כי ככל הנראה הוא זה שפגע בפעוט

תאונת הפגע וברח בירושלים: הנהג הסגיר עצמו למשטרה
זירת התאונה בבית ישראל צילום: דוברות מד"א

שעות לאחר התאונה הקשה שהתרחשה אמש (רביעי) ברחוב יוחנן יוסף בשכונת בית ישראל בירושלים, תושב האזור הגיע במהלך הלילה והסגיר את עצמו לידי המשטרה. הנהג, דיווח למשטרה כי ככל הנראה הוא זה שפגע בפעוט.

זמן קצר לאחר התאונה, חוקרי ובוחני התאונות של המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה, במהלכה עלה החשד כי מדובר בתאונת פגע וברח. מהמשטרה נמסר, כי הנהג, תושב השכונה כבן 32 עוכב לחקירה במשטרה ורכבו נתפס לצורך איסוף ממצאים. עם סיום חקירתו, שוחרר החשוד למעצר בית.

כזכור, פעוט בן שנה וחצי נפצע אתמול (רביעי) באורח קשה לאחר שנפגע מרכב זמן קצר לאחר שיצא מביתו ברחוב יוחנן יוסף בשכונת בית ישראל בירושלים.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם עם חבלות בראשו. נהג הרכב הפוגע נמלט מהזירה לאחר התאונה. כוחות משטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה ופעלו לאתר את הנהג. כעת כאמור, הוא הסגיר את עצמו למשטרה.

"כשהגענו למקום, ראינו על המדרכה תינוק כבן שנה וחצי כשהוא בהכרה מעורפלת, עם חבלת ראש קשה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א משה חמד. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וקיבועים, ופנינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

בית ישראל תאונת פגע וברח פעוט החשוד הסגיר עצמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד