י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"החבר הכי טוב שלי"

אחיו הצעיר של הנשיא טראמפ הלך לעולמו

אחיו הצעיר של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ הלך לעולמו בגיל 71 • טראמפ הצעיר היה מאושפז בשל מחלה קשה ואחיו הנשיא בא לבקרו ביום שישי האחרון • בהצהרה שנתן לתקשורת אמר טראמפ "הוא יחסר לי, אבל ניפגש שוב"

אחיו הצעיר של הנשיא טראמפ הלך לעולמו
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

רוברט טראמפ, אחיו הצעיר של הנשיא, הלך לעולמו בגיל 71: "אנחנו נפגש שוב", הצהיר הנשיא.

רוברט, אחיו הצעיר של הנשיא טראמפ, הלך לעולמו במוצאי שבת בבית החולים ניו יורק-פרסביטריאן במנהטן. הוא היה בן 71.

הבית הלבן לא פרסם את סיבת המוות. אחד מקורבי המשפחה אמר לאחר מותו של רוברט טראמפ: "הוא התנער מאור הזרקורים".

"הוא לא היה רק ​​אחי, הוא היה החבר הכי טוב שלי", אמר הנשיא בהצהרה בשעות הלילה המאוחרות. "הוא יחסר לי מאוד, אבל ניפגש שוב."

רוברט טראמפ, היה לאחרונה מאושפז בשל מחלה קשה, הנשיא טראמפ ביקר אותו בפעם האחרונה ביום שישי האחרון, וביום שבת הוא כאמור הלך לעולמו.

במהלך השבועות האחרונים הוא לא הצליח לדבר בטלפון, כך לדברי חבר המשפחה. הנשיא טראמפ ערך ביקור במנהטן ביום שישי כדי לבקר אותו בבית החולים, ביקור שנמשך קצת פחות משעה.

ביום שבת, היה כבר ברור כי רוברט טראמפ לא יחיה עוד הרבה זמן, הנשיא בן ה-74, התקשר לבית החולים ממועדון הגולף שלו בבדמינסטר ניו ג'רזי, כדי לדרוש בשלומו, זמן קצר לאחר מכן ערך הנשיא מסיבת עיתונאים פוליטית ודיבר על הבחירות הקרובות. הוא לא הזכיר את מצבו הבריאותי של אחיו, אך היה עם מצב רוח ירוד כי הבין שמותו של אחיו קרב. כך מפרסם ה'ניו יורק טיימס', לדברי חברים שדיברו עם העיתון.

"יש לי אח נפלא", אמר הנשיא ביום שישי במהלך מסיבת עיתונאים בבית הלבן לפני שהלך לבקרו. "ניהלנו מערכת יחסים נהדרת הרבה זמן, מהיום הראשון, לפני הרבה זמן". לרוברט טראמפ לא היו ילדים.

רוברט טראמפ היה בשנים האחרונות דובר המשפחה מאז שאחיו הגדול נכנס לפוליטיקה. "אני תומך בדונלד ב-1,000 אחוז", אמר ל"ניו יורק פוסט" בשנת 2016. "אם הוא היה צריך אותי בכל דבר, אני שם בשבילו. כל מה שיכולתי לעשות כדי לעזור, אני עוזר".

דונאלד טראמפ הבית הלבן אח מת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד