י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מודים לבורא עולם"

נס בבית החולים: הפעוט שטבע ופונה במצב אנוש, חזר להכרה

שבוע בלבד לאחר שפונה על ידי מסוק במצב אנוש לבית החולים - נועם דוד, בן השנה ותשעה חודשים התעורר ומצבו מוגדר טוב • הוריו: "מודים לבורא עולם על הנס ולכל עם ישראל שהתפלל"

נס בבית החולים: הפעוט שטבע ופונה במצב אנוש, חזר להכרה
פעוט בבריכה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, מתאושש בימים אלו הפעוט נועם דוד, בן השנה ותשעה חודשים, אשר לפני כשבוע טבע בבריכה במושב שדות מיכה הסמוך לבית שמש. כזכור, כוחות ההצלה הוזעקו ביום שלישי בשבוע שעבר ליישוב שדות מיכה בעקבות פעוט שטבע בבריכה בצימר, במהלך חופשה משפחתית. צוותי הרפואה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים והוא הובהל על ידי מסוק במצב אנוש לבית החולים.

אלא, שכמעט שבוע לאחר המקרה, בבית החולים הדסה עין כרם מדווחים כי הוא נמצא בהכרה מלאה ובמצב טוב, כשהוא מחייך ואוכל עם הוריו. בהודעת בית החולים נאמר כי הוא ממשיך להתאושש מן האירוע ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, כשמשפחתו לצידו.

הוריו של נועם דוד, שרה ואביאל מסרו: "אנו מודים לבורא עולם על הנס ולכל עם ישראל שהתפלל וכמובן לצוותים שמטפלים בו כאן במסירות רבה".

"הערנו את נועם דוד בשבת בבוקר ומאז אנחנו שמחים לראות שהוא מתאושש בהתמדה, עם טיפול תומך", מספרת ד"ר עדי ארן, רופאה בכירה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם. "אין ספק שהטיפול המהיר בשטח, הפינוי המהיר להדסה והטיפול ביחידה - סייעו בהתאוששות המהירה שלו. כעת ימשיך טיפול ומעקב באשפוז ואנחנו מקווים להמשך שיפור שכזה גם בימים הקרובים", היא מוסיפה.

טביעה נס רפואי הדסה עין כרם מצב אנוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד