י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"לא ישא גוי אל גוי חרב"

כוכב הרשת מבחריין ל'בחדרי': "מקווה שהחלום יתגשם"

כוכב רשת מבחריין, המדינה הערבית הראשונה לברך את ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, שוחח עם כתב 'בחדרי' והביע את התרגשותו מהמהלך • "אני מקווה שהחלום הזה יתגשם בחיינו אינשאללה"

כוכב הרשת מבחריין ל'בחדרי': "מקווה שהחלום יתגשם"
לואי אל שריף צילום: באדיבות המצלם

לואי אל שריף מבחריין, דובר ערבית, עברית, ואנגלית, וכוכב רשת ממוצא סעודי, ובמקצועו בלשן, שוחח עם כתב "בחדרי חרדים" ואמר כי הוא מאד מאושר מההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות.

על פי הדיווחים בתקשורת הזרה, בחריין עשויה להצטרף לאיחוד האמירויות הערביות בחתימת הסכם שלום עם ישראל. עוד דווח כי בכיר בארה"ב אמר לתקשורת הפלסטינית כי בחריין ועומאן צפויים לנרמל את הקשר עם ישראל בעתיד הקרוב.

כזכור בחריין הייתה מדינת המפרץ הראשונה שהגיבה רשמית על המהלך הדיפלומטי בין איחוד האמירויות לישראל ובירכה עליו. על פי סוכנות הידיעות של בחריין 'מנאמה', שליט בחריין בירך על הסכם השלום של איחוד האמירויות. ואמר כי זו "נקיטת צעדים להגברת הסיכויים לשלום המזרח התיכון".

לואי אל שריף מבחריין אומר ל"בחדרי חרדים": "אני מאמין שזה יהיה נפלא לעתיד של הילדים והנכדים שלנו, ואני מתפלל שהחלום הזה יקרה בזמן שאני עוד בחיים, אני מקווה שהחלום הזה יתגשם בחיינו אינשאללה".

"החלום הזה ישנה את דעתם של אנשים רבים ברחבי המפרץ, זה ייתן הבנה שהיהודים הם לא כובשים בארץ ישראל, יש ליהודים היסטוריה בארץ, ההיסטוריה קשורה לעם היהודי, העם היהודי חי בארץ ישראל לפני 3000 שנה, ועכשיו היהודים בונים את המקום בחזרה, הדעות הללו חייבות להשתנות אצל אנשים במזרח התיכון, אני מקווה שהרבה מדינות ילכו אחרי איחוד האמירויות, ויעשו הסכם שלום".

לואי שולט בתנ"ך בצורה אבסולוטית, מצטט את הנביא ישעיהו: "כמו שהנביא ישעיהו אמר. "לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה".

בחריין איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד