י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בחילוץ הדרמטי

סמוך למודיעין עילית: משפחה חרדית נלכדה במדרון; היחידה המיוחדת הוזעקה לחלץ

משפחה חרדית על עשר נפשותיה שיצאה לטיול בנחל מודיעין נתקעה על דרדרת ונקלעה למצוקה. ארבעה צוותי כיבוי ממחוז יו"ש פעלו לחלץ את בני המשפחה באמצעות חבלים וריתמות • צפו בחילוץ

סמוך למודיעין עילית: משפחה חרדית נלכדה במדרון; היחידה המיוחדת הוזעקה לחלץ
חילוץ משפחה חרדית מנחל מודיעין צילום: צחי כהן, כב"ה

עשרה בני משפחה חרדית, שיצאו הערב (שני) לטיול בנחל מודיעין הסמוך לעיר מודיעין עילית, נקלעו למצוקה ונלכדו במדרון. לאחר שעה ארוכה שכוחות הכיבוי פעלו במקום, בסיוע היחידה המיוחדת לחילוצים מיוחדים, בני המשפחה חולצו בשלום. מכיבוי האש מחוז יו"ש נמסר, כי התקבלה הודעה על קבוצה של כעשרה אנשים שנלכדו בדרדרת בנחל מודיעין באזור מודיעין עלית.

להב אורי אורבך, מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים במחוז יו"ש מסר כי "מדובר בעשרה בני משפחה, אב, אם ושמונה ילדים, ביניהם תינוקת כבת שנה וחצי וילדים קטנים שטיילו בעיר מודיעין עילית. בני המשפחה ירדו במדרון תלול ועם רדת החשכה נקלעו למצוקה, ללא כל יכולת להמשיך בדרכם".

"עם קבלת ההודעה", הוא מוסיף, "לוחמי האש וצוותים של היחידה לחילוצים מיוחדים הוזנקו למקום. צוותי היחידה בנו עמדות גלישה, ובאמצעות חבלים גלשו אל בני המשפחה, רתמו אותם אל החבלים והעלו אותם למעלה ההר. לבני המשפחה שלום".

בכבאות והצלה מציינים כי זה האירוע השלישי בשבוע האחרון בו היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז יו"ש פועלת, שכן אתמול פעלו צוותי היחידה לחילוץ מטייל שנתקע בגובה 60 מטרים בנחל חצצון. באירוע נוסף חילצו מטייל שנפל במדרון בוואדי קלט.

מודיעין עילית משפחה חרדית חילוץ מטיילים חילוץ משפחה נחל מודיעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד