ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צפו בתיעוד

פלסטיני פורץ לדירה בזמן שבני הבית ישנים • צפו

תושב השטחים כבן 29, נעצר בסוף החודש שעבר לאחר שבמשך שנה שלימה, שהה בארץ בניגוד לחוק ופרץ לדירות בזמן שבני הבית נמו את שנתם • על פי כתב האישום שהוגש נגדו לבית משפט השלום בראשון לציון, באחד המקרים פרץ הנאשם לדירה בחולון, מצא את צרור המפתחות וגנב את רכב המשפחה יחד עם טלפון נייד וסכום כסף גדול • צפו

פלסטיני פורץ לדירה בזמן שבני הבית ישנים • צפו
פורץ בתוך מחסן בית עסק צילום: מצלמת אבטחה

לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגש כתב אישום נגד פלסטיני בן 29 תושב השטחים, שנהג לפרוץ לדירות בראשון לציון ובחולון, בזמן שבני הבית שוהים בדירה. הוא נעצר בסוף החודש שעבר בעת שהתגורר בארץ בניגוד לחוק. על פי החשד, הוא פרץ לדירות בראשל"צ ובחולון וגנב מתוכם רכוש רב.

החקירה החלה לאחר שבמשטרה התקבלו תלונות רבות בשנה החולפת על התפרצויות לדירות בראשון לציון ובחולון. חקירת המשטרה הובילה לזהותו של החשוד במעשים, ובסוף החודש שעבר הוא אותר ונעצר בחולון.

מחקירת המשטרה עלה, כי החשוד תושב השטחים, שוהה בלתי חוקי, התגורר ביחד עם רעייתו בחולון ובמהלך תקופה של למעלה משנה ביצע התפרצויות רבות בשעות לילה מאוחרות, כאשר בני הבית שוהים בבית וישנים. החשוד גנב רכוש רב, בחלק מהמקרים גנב כרטיסי אשראי ומשך באמצעותם כסף מזומן.

באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, פרץ הנאשם לדירה ברחוב מפרץ שלמה בחולון וגנב מתוכה טלפון נייד, מסמכים, כרטיס אשראי ואת מפתחות הרכב. בהמשך לכך, גנב הנאשם את הרכב ומשך סכום של 5,600 ש"ח בכרטיס האשראי.

במקרה נוסף המתואר בכתב האישום, פרץ הפלסטיני בן ה-29 לדירה ברחוב יחזקאל הנביא בראשל"צ וגנב קופסת תכשיטים ובתוכה שרשרת זהב ויהלומים, רכוש נוסף וכרטיס אשראי באמצעותו משך סכום של 2,100 ש"ח.

כתב האישום מייחס לנאשם, בנוסף, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ושיבוש מהלכי משפט בכך שמסגרת צו חיפוש, הגיעו שוטרים לדירה בה התגורר בחולון וכשהבחין בהם מבעד לדלת, לא פתח את הדלת ונמלט מהמקום. השוטרים עיכבו לחקירה את בת זוגתו ששהתה בדירה. בהמשך לכך התקשר הנאשם לבת זוגתו וניסה לברר בדבר עדותה בתחנת המשטרה והנחה אותה לגבי חקירתה במשטרה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון ועם סיום החקירה, הגישה כאמור התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין התפרצות, גניבה, שהייה בישראל שלא כחוק ועבירות נוספות.

כתב אישום פלסטיני פריצה לדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד