י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסלמה בדרום

בתגובה לירי לאשקלון: צה"ל תקף מערכים מיוחדים של חמאס

המתיחות בדרום הארץ נמשכת. לאחר הירי מוקדם יותר הערב לעבר אשקלון, צה"ל תקף בתגובה יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה. נפגעו מספר מטרות של הארגון, ביניהם מתחם צבאי של אחד המערכים המיוחדים של ארגון הטרור חמאס

בתגובה לירי לאשקלון: צה"ל תקף מערכים מיוחדים של חמאס
צה"ל תוקף - ארכיון צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

לאחר ירי הרקטה לעבר אשקלון, מטוסי חיל האוויר של צה"ל תקפו הערב (שלישי) מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הטרור חמאס ברצועה. בתקיפה, נפגעו מספר מטרות של הארגון, ביניהם מתחם צבאי של אחד המערכים המיוחדים של ארגון הטרור חמאס.

מוקדם יותר הערב, נשמעה אזעקה בעיר אשקלון באזור התעשייה הסמוך לעיר ובקיבוץ זיקים. בצה"ל אישרו כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל וכי הרקטה נפלה בשטח פתוח. בעקבות הירי, במד"א התקבלו שתי קריאות על אזרחים שנחבלו קל בדרך למרחק המוגן - ילדה בת 10 במצב קל, עם חבלה בגפיים, וילדה בת 7 במצב קל, עם חבלות בפנים ובגפיים. שתיהן טופלו ופונו על ידי צוותי מד"א להמשך טיפול בבית חולים.

מצה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר הערב ולהפרחות בלוני הנפץ ובלוני התבערה משטח הרצועה לשטח ישראל במהלך היום.

עוד נמסר כי "צה״ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו שקיים היום (שלישי) שיחה עם ראשי הרשויות בעוטף עזה, שיגר מסרים מאיימים לארגון חמאס, במידה ולא ייפסקו שיגורי הבלונים מהרצועה. "אימצנו מדיניות של דין שריפה כדין רקטה", אמר נתניהו והוסיף: "אנחנו פועלים כבר עשרה ימים ברציפות בהפצצת תשתיות של החמאס וארגוני הטרור. אנחנו גם מטילים סנקציות שונות בתחומים שחשובים גם לחמאס".

נתניהו הוסיף כי "אנחנו לצערי נערכים גם במידת הצורך לאפשרות של סבב או סבבים. אני מקווה שלא נגיע לזה".

הסלמה בדרום תקיפה בעזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד