י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חזון אחרית הימים

בכיר במשרד החוץ באיחוד האמירויות: "מחכים לכם" • צפו

הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות אומר בריאיון בלעדי לרועי קייס בכאן 11: "אנחנו מגיעים לשלבים האחרונים בכל הנושאים" | במקביל, צוות ‎ישראלי שכבר נמצא שם, בודק את ההתקדמות בניית הביתן הישראלי באקספו של דובאי, התערוכה הבינלאומית הראשונה שמתארחת במדינה ערבית

בכיר במשרד החוץ באיחוד האמירויות: "מחכים לכם" • צפו
הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות צילום: צילומסך כאן 11

אחרית הימים: בעוד השלום עם איחוד האמירויות קורם עור וגידים, צוות ‎ישראלי שכבר נמצא שם, בודק את ההתקדמות בניית הביתן הישראלי באקספו של דובאי, התערוכה הבינלאומית הראשונה שמתארחת במדינה ערבית.

‏בכיר באיחוד האמירויות אומר בריאיון ל'כאן חדשות' על עסקת מטוסי החמקן ה-F35 כי היא "תעלה לדיונים בין ארה"ב, האמירויות וישראל". בשנים האחרונות באבו-דאבי שמו עין על הנשק המתקדם של ארה"ב, ורואים בהסכם הנורמליזציה - מקפצה להשגת הנשק.

בינתיים, ‏מדינות נוספות מנסות לקדם הסכם עם ישראל. הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות אומר בריאיון ל'כאן 11' כי "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל". על עסקת מטוסי החמקן: "הנושאים הביטחוניים והצבאיים נידונים בין שלושת המדינות".

בתוך כך, בכיר בממשלת סודאן אמר לסוכנות הידיעות AP כי מתקיימים דיונים בין בכירים בסודאן ובישראל בסיוע מצרים, איחוד האמירויות וארה"ב כבר חודשים ארוכים סביב כינון היחסים בין שתי המדינות: "זה עניין של זמן, אנחנו מגיעים לשלבים האחרונים בכל הנושאים, הצעד של איחוד האמירויות עודד אותנו והרגיע כמה קולות בתוך הממשלה שחששו מהתגובה של הציבור במדינה", אמר.

 

 

איחוד האמירויות רועי קייס כאן 11 הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד