י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כך עבדה השיטה

בעל חנות רהיטים ואחיו נעצרו בחשד להונאת ותקיפת לקוחותיהם

שני אחים תושבי תל אביב, נעצרו על ידי המשטרה לאחר שבמשך תקופה ארוכה הונו את לקוחותיהם בסכומי כסף גדולים ואף תקפו אותם באופן פיזי • במשטרה חושדים כי השניים התנהלו באופן שיטתי ועקצו קורבנות תמימים ואף הפחידו אותם באמצעות איומים

בעל חנות רהיטים ואחיו נעצרו בחשד להונאת ותקיפת לקוחותיהם
צלליות. אילוסטרציה צילום: unsplash

בתום חקירה ממושכת, אתמול (שלישי) עצרה המשטרה תושב תל אביב, בעל חנות רהיטים, בחשד שבשמשך תקופה ארוכה הונה באופן שיטתי לקוחות שביקשו לקנות בעסק שבבעלותו. בכמה מקרים שונים, כאשר הם דרשו את כספם בחזרה הוא אף תקף אום באלימות פיזית. היום (רביעי), לאחר שהצליח להימלט, נעצר גם אחיו בחשד שהיה מעורב במעשים.

החקירה החלה בעקבות מספר בתלונות שהוגשו לפני מספר חודשים על ידי מתלוננים, שכל מבוקשם היה לרכוש רהיטים מהחנות שבבעלותם בתל אביב. על פי חומר הראיות שאספה המשטרה במסגרת החקירה הסמויה, החשוד ואחיו, פעלו באופן שיטתי ועברייני, בכך שמשכו אליהם לקוחות תמימים בין היתר באמצעות פרסומים כוזבים, גבו מהם במרמה כספים בעבור המוצרים, הבטיחו לספק להם את הריהוט שהוזמן, תוך זמן נקוב, כל זאת על אף שידעו כי אין בכוונתם לספקו כלל.

משלא סופקו ההזמנות, או לחלופין סופקה סחורה פגומה, לקוחות שדרשו לקבל החזר כספי או את הריהוט התקין שבעבורו שילמו, הותקפו על ידי החשוד או אחיו אשר אף גידפו והפנו כלפיהם איומים. במשטרה מציינים כי ריבוי התלונות מלמד על דפוס התנהגות שיטתי של גניבה מקורבנות תמימים והפחדתם באמצעות איומים או אלימות פיזית.

החקירה הסמויה נוהלה בתקופה האחרונה על ידי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב. מעצרו של בעל החנות הוארך עד יום שני בשבוע הבא.  ואילו אחיו שנעצר היום, יובא מחר בבוקר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בבקשה להאריך את מעצרו .

לאחר שהשניים נעצרו, במשטרה קוראים לכל מי שרואה עצמו כנפגע מהשניים מתבקש לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה.

 

 

הונאה רהיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד