י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המלחמה בקורונה

ההנחיות הופרו - העירייה הוציאה מכתבי התראה לפני סגירה

עיריית פתח תקווה זימנה לשימוע שלושה בעלי אולמות אירועים שהפרו את הנחיות משרד הבריאות בנוגע לקיום אירועים בצל מגיפת הקורונה והוציאה להם מכתבי התראה • ראש העיר רמי גרינברג: "אנו נמצאים עדיין בעיצומו של מהלך למניעת התפשטות נגיף הקורונה ולא נאפשר קיום אירועים באולמות שמחה בניגוד לכללים"

ההנחיות הופרו - העירייה הוציאה מכתבי התראה לפני סגירה
אילוסטרציה צילום: pexels

לאחר שהפרו את הנחיות משרד הבריאות, עיריית פתח תקווה הוציאה התראות לפני צווי הפסקה מנהליים למספר אולמות אירועים שפעלו בניגוד להגבלות הקורוננה במהלך השבוע האחרון. האולמות שלהם הוציאה העירייה צווי התראה הם 'טוסו אירועים', אולם 'אודל אירועים' ואולם האירועים 'סגולה בע"מ –אפטאון'.

מעיריית פתח תקווה נמסר כי השבוע הוגשו שלוש התראות - לפני צו הפסקה מנהלי לאולמות אירועים אשר קיימו אירועים בשטחן ופעלו בניגוד להנחיות משרד הבריאות. "אולמות אלה החלו לאחרונה לקיים אירועים ושמחות בשטחן וזאת בניגוד לכללים ובניגוד להנחיות משרד הבריאות. לאור זאת הוגשו נגדם כאמור צו הפסקה מנהלי ובעלי האולמות הוזמנו לשימוע".

"אנו נמצאים עדיין בעיצומו של מהלך למניעת התפשטות נגיף הקורונה ולא נאפשר קיום אירועים באולמות שמחה בניגוד לכללים", אומר ראש העיר רמי גרינברג. "באירועים מעין אלו יש ריבוי משתתפים והדבר מנוגד להנחיות משרד הבריאות".

גרינברג הוסיף כי "חשוב לנו להמשיך ולשמור על ההנחיות על מנת להמשיך ולהוריד את אחוזי התחלואה בעיר. אני מודה לצוות אגף קידום עסקים ושילוט על הסיוע בשמירה על ההנחיות בכלל ובריאות הציבור בפרט".

קורונה אולם אירועים עיריית פתח תקווה צו מנהלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד