י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תקף את המזלזלים בהנחיות

הרבי מקרלין: לא נוכל להיות ראש השנה יחד

האדמו"ר מקרלין סטולין בשיחה לחסידיו לרגל חודש אלול: "ימים נוראים בצמצום והגבלות. לצערנו לא נוכל להיות כולם יחד. אין לי מנוח מהשאלה איך אפשר להבין זלזול בחיי אדם דווקא בציבור שלנו בשיוויון נפש כזה. איך אפשר להשלים ולהבין כאלה שמזלזלים בהנחיות, לא שומרים ומסכנים אחרים"

הרבי מקרלין: לא נוכל להיות ראש השנה יחד
חסידי קרלין מתפללים ברחבת ביהמ"ד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האדמו"ר מקרלין סטולין מסר הערב (חמישי) שיחת חיזוק מוקלטת לחסידיו, לרגל חודש אלול והודיע על היערכות לימים הנוראים בצל מגפת הקורונה.

"אנו נערכים לימים נוראים בצמצום והגבלות לצערנו לא נוכל להיות כולם יחד, השנה נרגיש בחוש את מן המיצר קראתי קה" סיפר הרבי לחסידים. כידוע בכל שנה אלפי חסידי קרלין מתאספים ביחד, בעבר בבית המדרש ברחוב אבינועם ילין ולאחר מכן באוהלי ענק שנבנו באזור שמואל הנביא. 

הרבי מקרלין המשיך ותקף את אלו שלא שומרים על הוראות הבריאות ואמר: "אין לי מנוח מהשאלה הנוקבת היאך אפשר להבין זלזול בחיי אדם דווקא בציבור שלנו בשיוויון נפש כזה. איך אפשר להשלים ולהבין כאלה שמזלזלים בהנחיות, לא שומרים על עצמם ומסכנים אחרים. תראו כמה סובלים בבתי חולים וכמה מתמודדים עם יסורים וכמה שילמו בחייהם".

"אני מצפה ממכם להמשיך לשמור על כל ההנחיות ואין לזלזל בכהוא זה", אמר הרבי לחסידים המצייתים להוראות ולא מסירים את המסכה מפניהם. 

כידוע בעולם החסידות, הרבי מקרלין היה הראשון שהורה לסגור את בתי הכנסת בפרוץ הגל הראשון. 

קרלין סטולין קורונה ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד