י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הבעלים בביקורת על המשטרה • תיעוד בלעדי

בפעם השנייה בתוך חודשיים: החנות בבני ברק נפרצה; מאות אלפי שקלים נגנבו

חודשיים בלבד לאחר שהחנות נפרצה ונגנבו ממנה כ-200,000 שקלים - השבת, שוב התרחשה פריצה לסופר 'שוק השומר'. ומהמקום נגנבו מאות אלפי שקלים נוספים • בעל החנות בביקורת קשה: "העברנו לחוקרים מידע על אנשים שמחזיקים צ'קים שנגנבו בפעם הקודמת, אך לא נעשה דבר"

בפעם השנייה בתוך חודשיים: החנות בבני ברק נפרצה; מאות אלפי שקלים נגנבו
הפורצים במשרדי החנות צילום: מצלמות אבטחה

מאות אלפי שקלים נגנבו השבת במהלך פריצה שהתרחשה בסופר 'שוק השומר' ברחוב כהנמן בעיר בני ברק, זאת הפעם השנייה בתוך כחודשיים. אלא, שלטענת בעלי החנות, המשטרה כמעט ולא עשתה דבר בכדי למנוע את הפריצה.

בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראים שני רעולי פנים חודרים למשרדי החנות ופורצים את הכספת באמצעות דיסק חשמלי, ממנה כאמור, נגנבנו מאות אלפי שקלים. בעלי חנויות באזור טוענים כי המקור לפריצות הוא אתר בניה הנמצא בסמוך ולטענתם מאכלס פועלים פלסטינים. אמש הגיעו למקום צוותי המשטרה ופתחו בחקירה, אך כפי הידוע עד כה לא נרשמה פריצת דרך. 

בעל החנות, שחנותו נפרצה פעמיים, מותח ביקורת קשה על התנהלות המשטרה בכל הנוגע לחקירת האירועים. לדבריו, אמש, עם צאת השבת, הוא עלה לאתר בניה הסמוך וגילה שם שוב, ממצאים הקושרים את הנוכחים במקום לפריצה.

"יש פה מתחם פשע ואף אחד לא עושה שום דבר", הוא אומר. "למה המשטרה מחכה? למה שולחים צוות לתוך האתר ותופסים את הפורצים. פרט לחנות שלנו, חנות נוספת הסמוכה גם היא לאתר בניה נפרצה פעמיים בחודשיים האחרונים בצורה דומה". 

"מדובר באוזלת יד של המשטרה", זועם בעל החנות בשיחה עם 'בחדרי חרדים',"העברנו למשטרה מידע על אנשים שמחזיקים צ'קים שנגנבו במהלך הפריצה הקודמת, או של אנשים שמנסים לפרוע את הצ'קים. אנחנו יודעים מי הם. צריך לתפוס אותם ולחקור מי הביא להם הצ'קים. המשטרה משחקת איתנו. הם לא עושים כלום".

מהמשטרה נמסר ל'בחדרי חרדים': "צר לנו על התחושות, שכן בניגוד מוחלט לנטען, המשטרה מנהלת חקירה מקיפה ומקצועית, במטרה להגיע לחקר האמת ולהביא את המעורבים לדין. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כלל הפעולות הנדרשות, תוך שימוש במיטב האמצעים העומדים לרשותנו".

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', במהלך ליל שבת לפי כחודשיים, התרחשה פריצה לשתי חנויות ברחוב כהנמן בבני ברק. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עלה כי מדובר בחנות 'שוק השומר' ובחנות 'נקי 10' ברחוב כהנמן - הנמצאות בסמוך לכניסה לעיר. על פי גורמים שמעורים בפרטים, מהמקום נגנבו למעלה מ-200,000 שקלים. מדובר בפדיון של סוף השבוע שבו מגיעים אלפי לקוחות על מנת לעשות את הקניות לקראת שבת.

הפריצה למקום לפני כחודשיים

הפורצים, שהיו רעולי פנים, דבר שמקשה על חקירת המשטרה, נכנסו בחשאי מהשער האחורי  של 'שוק השומר', ושהו בחנות שעות ארוכות עד שלקראת שעות הבוקר המוקדמות הצליחו לפרוץ את את הכספת ולהימלט עם הכסף הרב. חוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה שהגיעו לחנויות שנפרצו, פעלו במקום על מנת להתחקות אחר החשודים.

בעלי עסקים בבני ברק אמרו אז בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי מדובר בדפוס פעולה שחוזר על עצמו מעת לעת, כאשר פורצים אלמונים מגיעים לבצע את זממם במהלך השבת, בידיעה שהתושבים שומרי השבת יימנעו מלהזעיק את המשטרה.

 

פריצה פריצה לחנות אתרי בניה בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד