י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עצוב ומצמרר

בחור ה'בר מצווה' יושב 'שבעה' על אביו שנפטר מהקורונה

והנה התמונה המצמררת, הבחור היתום, יושב לו לבד בביתו, מתאבל על אביו שהלך בפתע פתאום לבית עולמו, רק לפני חודשיים הוא התהלך כאחד האדם, אבל אז באה המגיפה הנוראה הזו ולקחה ממנו את החיים. רק לפני חודשיים היה הנער משתעשע עם אביו, לומד איתו יחד, חי איתו ילד, כמו בן ואבא>>>>

בחור ה'בר מצווה' יושב 'שבעה' על אביו שנפטר מהקורונה
בית האבלים צילום: קופת העיר

הרה''ח רבי דוד אוברלנדר ז''ל הלך לבית עולמו בפתע פתאום לאחר תקופה קצרה שחלה בנגיף הקורונה, מותיר אחריו שישה יתומים בהם בחור בר מצווה שיושב 'שבעה' על אביו המנוח, כן, בחור בן שלוש עשרה בלבד שכבר יושב שבעה על אביו שהיה ואיננו.

בואו לתת כתף ולסייע לששת היתומים האומללים >>

תדמיינו לעצמכם, ילד, כן רק ילד, בן שלוש עשרה בלבד, שרק לפני כמה חודשים עשה בר מצווה וכבר הוא יתום, יתום במלוא מובן המילה, ללא אבא, ללא מורה דרך, ככה יושב 'שבעה', פשוט עצוב, עצוב ומצמרר.

והנה התמונה המצמררת, הבחור היתום, יושב לו לבד בביתו, מתאבל על אביו שהלך בפתע פתאום לבית עולמו, רק לפני חודשיים הוא התהלך כאחד האדם, אבל אז באה המגיפה הנוראה הזו ולקחה ממנו את החיים.

רק לפני חודשיים היה הנער משתעשע עם אביו, לומד איתו יחד, חי איתו ילד, כמו בן ואבא, אבל אז ביום בהיר אחד האבא הלך לבית עולמו משאיר אחריו שורה של יתומים שהקטן שבהם עדיין בעריסה.

בואו לתת כתף ולסייע לששת היתומים האומללים >>

תחשבו על הילד, על הילד היתום, שלא יראה יותר את אבא, שלא יזכה ללטיפה של אבא, למילה החמה של אבא, שפשוט לא יזכה לאבא יותר, תחשבו עליו, תחשבו על הצער, על האובדן, על הקושי.

ועכשיו האלמנה זועקת לעזרה, גם ככה העול הכלכלי קשה מנשוא, עכשיו היא צריכה אותנו, עכשיו היא משוועת לעזרה, אסור לנו לשתוק, אסור לנו להישאר אדישים, אנחנו חייבים להיות חלק מהדבר הענק הזה, בואו הצטרפו עוד עכשיו. למען היתומים, למען האלמנה, למעננו ולמענם.

בואו לתת כתף ולסייע לששת היתומים האומללים >>

קופת העיר בחור יתום שבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד