י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הצוללנים מצאו את האקדח

ירה לעבר דלת יריבו והשליך את הנשק לעומק הים

בעקבות אירוע ירי שבוצע בבניין מגורים באשדוד, נעצרו לפני כשבועיים שלושה חשודים שניסו לפגוע באדם שהיה להם סכסוך עמו. בזמן ההימלטות מהזירה ובעקבות הגעת המשטרה, אחד מהחשודים שניסה להימלט, השליך את נשקו אל עומק הים, הנשק הוצא מהמים ע"י צוות צוללנים

ירה לעבר דלת יריבו והשליך את הנשק לעומק הים
הצוללן מוציא את האקדח מהמים צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה לפני כשבועיים באשדוד שלושה חשודים בביצוע ירי לעבר דירה בבניין מגורים והיום הוגש נגדם כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. כתב האישום מייחס להם עבירות של נשיאת נשק, ירי מנשק חם ושיבוש הליכי משפט.

היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש עצרה לפני שבועיים בשעות הלילה במהלך פעילות מבצעית נחושה שלושה חשודים באזור המרינה באשדוד, שקשרו קשר על מנת לפגוע באדם שיש להם סכסוך עמו, ירו לעבר דלת ביתו במקום בו יכלו לפגוע באזרחים תמימים ולסכן את חיי אדם.

אחד מהחשודים ניסה להימלט מהשוטרים והשליך את הנשק בו ירו קודם לכן, אל עומק הים באזור בו עוגנות סירות, כל זאת בניסיון להעלים ראיות. צוות צוללנים של יחידת החילוץ של משטרת ישראל הוזעק למקום ותוך ביצוע פעולות מקצועיות ומורכבות ביותר הצליח למצוא את האקדח בקרקעית הים.

חוקרי היחידה המרכזית בסיוע שוטרי זיהוי פלילי הצליחו לקשור בין זירת הירי לאקדח וכן לראיות נוספות שקשרו את השלושה לעבירות המיוחסות להם.

מעצרם של החשודים בשנות ה-20 לחייהם וקטין, תושבי אשדוד ומרכז הארץ, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום באשקלון.

יחידת הצוללנים בפעולה. צילום: דוברות המשטרה

האקדח שהוצא מהמים. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה מסרו כי "מדובר בחשודים, אשר במעשיהם סיכנו חיי אדם וגרמו לבהלה בקרב חפים מפשע. ערנות ומקצועיות של הבלשים, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, הביאה למעצרם המהיר של החשודים וכאמור, בתום חקירה מורכבת תגיש היום  פרקליטות מחוז דרום כתב אישום חמור ובקשה לעצור את החשודים עד תום ההליכים".

חשודים ירי אירוע משטרת ישראל יחידת חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד