י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאור כמות הבדיקות

962 אובחנו כחולים בנגיף: התייצבות במספר המונשמים

מנתוני משרד הבריאות עולה כי מספר הנדבקים החדשים שאובחנו כחולים בנגיף ביממה האחרונה עומד על -962 • שניים נוספים נפטרו אמש, ולמעלה מ-80 אלף החלימו עד כה

962 אובחנו כחולים בנגיף: התייצבות במספר המונשמים
'מחנה יהודה' בשגרת קורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

962 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-103,274. כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שני). על פי הנתונים, אמש בוצעו 13,245 בדיקות בלבד לחשודים כחולי קורונה. על פי המסתמן, מספק החולים הנמוך הוא תוצאה ישירה של הירידה במספר הבדיקות שבוצעו אמש.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר, על 21,914. מספר החולים המונשמים ממשיך להישאר יציב ועומד כעת על 116 חולים הזקוקים למכונת הנשמה - ירידה של חולה אחד במספר המונשמים מאז אמש - מתוך 411 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. שני חולי  קורונה נוספים נפטרו מאז אמש בשעות הערב, כך שמספר הנפטרים עומד על 839. 80,521 חולים החלימו עד כה מהנגיף.

בתוך כך, כפי שדווח אמש (ראשון) ב'בחדרי חרדים', בתום דיון בין השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן, יזהר שי, שר הבריאות יולי אדלשטיין, יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר, נציגי המל"ל ומפקד פיקוד העורף, מסתמנות הסכמות בנושא פתיחת בתי הכנסת.

במהלך הדיון גובש מתווה לפתיחת בתי הכנסת בערים האדומות על פי מתווה הקפסולות, על פי מדד של גודל בית הכנסת וכמות הכניסות / יציאות אליו, כשעל כל דלת כניסה תינתן אפשרות לשתי קפסולות. בכל קפסולה ישהו 10 איש, ועד מגבלה של לא יותר מ-1000 מתפללים במכלול הקפסולות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בדיונים הבאים בכוונת הנציגים החרדים לדרוש מנציגי משרד הבריאות והפרויקטור להרחיב את המתווה לשלוש קפסולות על כל דלת.

קורונה קפסולות משרד הבריאות בתי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד