כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
העלייה בתחלואה

במרכז הרפואי בצפון פותחים מחלקת קורונה נוספת

במרכז הרפואי לגליל הוחלט לפתוח מחלקה נוספת לחולי קורונה בהיקף של כ-20 מטופלים נוספים. המהלך מגיע עקב עומס הולך וגובר על המרכז הרפואי בעקבות העלייה בתחלואה בצפון הארץ

במרכז הרפואי בצפון פותחים מחלקת קורונה נוספת
מחלקת קורונה באיכילוב צילום: Yossi Aloni/Flash90

על רקע עלייה חדה בנתוני תחלואת הקורונה בצפון הארץ, כשהיקף המאושפזים בבתי החולים הולך וגדל, הוחלט במרכז הרפואי לגליל לפתוח בימים הקרובים מחלקה נוספת לחולי קורונה באגף השיקום, בהיקף של כ-20 מטופלים נוספים.

יצוין כי רק לפני שבועות ספורים נפתחה מחדש מחלקת קורונה ב', הנמצאת באגף השיקום, לאחר שבמחלקת קורונה א' היו אחוזי תפוסה גבוהים.

צעד זה נעשה באישור משרד הבריאות ובתיאום עימו, למען הרחבת יכולות ההתמודדות עם נגיף הקורונה.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, מסר כי הקמת המחלקה החדשה תביא לסגירת מחלקת השיקום במרכז הרפואי. פתיחתה המחודשת של מחלקת השיקום תישקל עם סיומן של עבודות הבנייה וההסבה הנערכות בימים אלו במחלקות נוספות במרכז הרפואי.

בימים האחרונים עומדת תפוסת המאושפזים בשתי מחלקות הקורונה במרכז הרפואי על קרוב ל-95 אחוזים (בתחילת השבוע היו 42 חולים עם תפוסה של 45 מיטות), ופתיחת מחלקה נוספת תאפשר לקלוט חולים נוספים. היעד הסופי הוא להגיע ל-300 מיטות עבור חולי קורונה במרכז הרפואי, כאשר 50 מתוכן יהיו מיועדות עבור חולים מונשמים.

קורונה גליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד