י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות 'התקהלות אסורה'

המשטרה פשטה על ישיבת פוניבז': בחור שסירב להזדהות - נעצר

לאחר שסירב להזדהות בפני השוטרים, תלמיד ישיבת פוניבז' נעצר במהלך פשיטה של המשטרה על מתחם הישיבה • לטענת המשטרה, מאות בחורים השתתפו בהתקהלות בלתי חוקית בניגוד להגבלות משרד הבריאות

המשטרה פשטה על ישיבת פוניבז': בחור שסירב להזדהות - נעצר
השוטרים בישיבת פוניבז' צילום: דוברות המשטרה

בצל פתיחת הזמן בעולם הישיבות, כוחות גדולים של המשטרה פשטו היום (שלישי) על מתחם ישיבת פוניבז' לאחר שבמוקד 100 של המשטרה דווח על התקהלות אסורה בניגוד להנחיות באחד ממבני הישיבה.

מייד עם קבלת הדיווח, הגיעו למקום שוטרים שהבחינו בהתקהלות של כמה מאות בחורים. השוטרים הורו למתקהלים להתפזר ואף רשמו לחלקם דו"חות בגין אי עטיית מסיכות והפרת התקנות לשעת חירום.

במהלך הפעילות, עצרו כוחות המשטרה שפעלו במקום את אחד מלתמידי הישיבה בשנות ה -20 לחייו, זאת, לאחר שלטענת המשטרה מנע לבצע את עבודת האכיפה במקום ובהמשך אף סירב להזדהות בפני השוטרים ולעיכובו.


השוטרים בכניסה לישיבה//צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר, כי "עם קבלת הדיווח אודות התקהלות אסורה במקום סגור ברחוב גרוסברד בבני ברק, הגיעו למקום שוטרים אשר הבחינו בהתקהלות של כמה מאות אנשים, הורו להם להתפזר וחילקו דו"חות על אי עטיית מסכות".

עוד מסרו, כי "משטרת ישראל תמשיך לבצע את אכיפת התקנות לשעת חירום בכל מקום בו תזהה זילות בחיי אדם וחשש להתפשטות נגיף הקורונה".

כידוע, ישיבת פוניבז' שבראשות הגר"ש מרקוביץ לומדים כפי ההנחיות כבר מאז תחילת זמן קיץ. כעת, תלמידי ישיבת פוניבז' שבראשות הגרי"ג אדלשטיין החלו את זמן אלול לראשונה אחרי חצי שנה כשהם מתפרסים על כמה בתי מדרשות.

ישיבת פוניבז מעצר תלמיד ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד