י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נס בשכונה החרדית

מטען ששוגר מהרצועה באמצעות בלון, התפוצץ באזור מגורים; צפו

כמעט אסון שגרם לנפגעים בגוף בשכונה החרדית בנתיבות, לאחר שמטען רב עוצמה ששוגר על גבי בלון מהרצועה נחת והתפוצץ בלב אחת השכונות בעיר נתיבות. רק בחסדי שמים לא היו נפגעים | מאז שעות הבוקר, למעלה משלושים שריפות פרצו בשטחים חקלאיים בעוטף עזה

מטען ששוגר מהרצועה באמצעות בלון, התפוצץ באזור מגורים; צפו
בלון תבערה התפוצץ בשכונה חרדית בנתיבות צילום: אהרן קלפה

טרור בלוני הנפץ והתבערה נמשך גם היום (שלישי) וכמעט שגרם לנפגעים בגוף בשכונה החרדית בנתיבות, לאחר שמטען רב עוצמה ששוגר על גבי בלון מהרצועה נחת והתפוצץ בלב אחת השכונות בעיר נתיבות. רק בחסדי שמים לא היו נפגעים.

מהמשטרה נמסר כי התקבל לפני זמן קצר דיווח אודות בלונים וחפץ חשוד שנחת בנתיבות בקרבת הילדים ששיחקו במקום. שוטרים וחבלני המשטרה הגיעו למקום הנחיתה במיידי והשטח נסגר עד לסיום הטיפול המקצועי של חבלני משטרת ישראל.

מבדיקת החבלנים עלה כי מדובר במטען נפץ שהתנתק מהבלונים ונפל במקום. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

"לאור מספר אירועים מסוג זה בימים האחרונים, אנו שבים ומזכירים לציבור- בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100.", נאמר בהודעת המשטרה.

בנוסף, אומרים במשטרה, כי חל איסור לגעת בחפץ, ויש להתרחק ולהרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום. חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך.

צילום: אהרן קלפה.

מאז שעות הבוקר, למעלה מ-30 שריפות פרצו בשטחים חקלאיים בעוטף עזה אשר גרמו לנזקים כבדים לשטחים חקלאיים.

היום דווח כי השליח הקטרי מוחמד אל-עמאד נחת בישראל ועושה ויגיע ביממה הקרובה לרצועת עזה בניסיון למנוע הסלמה בין ישראל לחמאס.

הלילה, בעקבות המשך הפרחת בלוני התבערה, תקפו מטוסי קרב, טנקים וכלי טיס של צה"ל מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. אמש נמשכו הפרחות בלוני התבערה והנפץ לעבר עוטף עזה ולמעלה מ-36 שריפות פרצו בשטחים חקלאיים. במהלך תקיפת צה"ל ברצועה נפגעו עמדות צבאיות ותשתית תת קרקעית של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ והתבערה משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך היום.

בתוך כך, ארגון הטרור חמאס השולט ברצועת עזה, הודיע אתמול (שני) כי החליט להטיל עוצר מלא בכל רחבי הרצועה לאחר שלראשונה התגלו אזרחים פלסטינים הנושאים את נגיף הקורונה מחוץ למתחמי הבידוד שהקצה הארגון לטובת השבים מחו"ל.

בלוני תבערה טרור הבלונים נתיבות שכונה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד