י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפיגוע בפתח תקווה

לאחר שעות ארוכות: גופת הקדוש שוחררה; המשטרה וויתרה על הנתיחה

אחרי שעות של מאבק משפטי המשטרה וויתרה על נתיחת גופתו של הקדוש שי אוחיון הי"ד שנרצח בצהריים על ידי בן עוולה בפתח תקווה. הלוויתו תתקיים בחצות ליל בסגולה

לאחר שעות ארוכות: גופת הקדוש שוחררה; המשטרה וויתרה על הנתיחה
הרב שי אוחיון הי"ד צילום: באדיבות המצלם

שעות ארוכות לאחר הפיגוע בצומת סגולה בו נרצח הרב שי אוחיון הי"ד, המשטרה וויתרה על נתיחת הגופה, זאת בעקבות מאמצים שהפעילו מתנדבי המחלקה המשפטית של זק"א. הלוויתו תתקיים הלילה בשעה 00:30 בבית עלמין סגולה פתח תקווה.

"גופת המנוח הועברה לבקשת המשטרה עם קביעת המוות בבית החולים למכון אבו כביר להמשך בדיקת וחקירת האירוע", אמר מיכאל גוטווין רכז המחלקה המשפטית של ארגון זק"א. "משפחת המנוח התנגדו לבקשת המשטרה לקיים נתיחה שלאחר המוות ופנו בבקשות עזרה לארגון זק"א בסיוע בנידון".

מארגון זק"א נמסר כי בסיכום עם הפרקליטות ביצעו הרופאים באבו כביר שחזור של הנתיחה שנעשתה בבית החולים עוד בחייו של המנוח בכדי לקבוע נסיבת המוות המדויקת מבלי פגיעה מיותרת בכבוד המת.

בפיגוע הקשה שהתרחש היום בשעות הצהריים נהרג הרב שי אוחיון הי"ד, תושב שכונת כפר אברהם בעיר, בן 39, אב לארבעה ילדים. חברו של ההרוג סיפר ל'בחדרי חרדים' על "איש שכולו היה אהבת תורה, הוא היה חסיד ברסלב וכל שנה טס לאומן לראש השנה, כשהיה זקוק לפרנסה עבד כמשגיח וגם כשומר אבל תמיד חייו היו סביב תורה".

הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות מדממות בגופו", סיפרו פראמדיק מד"א אילן מועלם וחובש בכיר במד"א חזי גוטמן. "מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים."

הרב שי אוחיון הי"ד פיגוע רצחני טרגדיה בפתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד