י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
למעלה מ-100 מקרים

במצב ריקבון: בן 35 נמצא בביתו שבוע אחרי שנפטר

שבוע ימים לאחר שנפטר - צעיר כבן 35 המתגורר לבדו בביתו שבלוד אותר ללא רוח חיים כשגופתו במצב ריקבון קשה • למעלה מ-100 מקרים דומים טופלו על ידי זק"א בשנה האחרונה

במצב ריקבון: בן 35 נמצא בביתו שבוע אחרי שנפטר
אנשי זק"א בזירה צילום: דוברות זק"א

צעיר כבן 35, אותר הלילה על ידי מתנדבי זק"א בביתו שברחוב צמרות בלוד, ככל הנראה שבוע ימים לאחר שנפטר. המתנדבים שהגיעו לדירה במטרה לטפל בכבוד המת הזדעזעו לגלות את גופתו של המנוח במצב של ריקבון קשה. המתנדבים הוזעקו למקום אמש סמוך לחצות, לאחר ששכנים התלוננו על ריח חריף המגיע מדירת המגורים.

שרגא סופר ומשה חמד מתנדבי זק״א שטיפלו בזירה סיפרו: "מדובר בצעיר כבן 35 שגר וחי לבדו. כשהגענו למקום מצאנו את הגבר על הרצפה בביתו לאחר שככה"נ נפטר לפני כשבוע ושכב לבדו עד שהריח הנוראי הציק לשכנים שהזעיקו את כוחות משטרה וכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש, פראמדיק מד"א אישר את מותו".

צוות מורחב של מתנדבי זק״א ממרחב שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה וגופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה. בארגון זק"א מציינים כי מתחילת 2020 טיפלו מתנדבי זק״א בלמעלה מ-100 מקרים קשים דומים של קשישים וגלמודים שנמצאו שעות, ימים ושבועות לאחר מותם. "שימו לב לשכנים שלכם - אל תתנו להם למות לבד", מתחננים אנשי הארגון.

כזכור, מקרה דומה התרחש אמש (רביעי) בעיר צפת כאשר מתנדבי זק"א צפון הוזעקו סמוך לשעה 16:00 בעקבות דיווח במוקד הארגון על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב יפתח בעיר. המתנדבים שהגיעו למקום גילו את הרב הגאון משה ירמיה גרוס זצ"ל, מהדמויות המוכרות בעיר צפת, שנפטר בביתו לאחר שנזדכך בייסורים. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אמש אחד מחבריו התקשר לדרוש בשלומו. משלא ענה, הוא נכנס לדירתו ומצא אותו ללא רוח חיים.

לוי יצחק בן דוד מתנדב זק"א, צפון שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בתושב חרדי כבן 50 אשר היה חי לבדו. כשהגענו למקום סיפרו לנו השכנים שראו אותו בפעם האחרונה לפני כשבוע, בעקבות הריח הנוראי הזעיקו את כוחות המשטרה שנכנסו לדירה ומצאו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש". צוות מורחב של מתנדבי זק"א צפון עבדו במשך מספר שעות בטיפול בכבוד המת בזירה הקשה וכי נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה.

גופה גופה במצב ריקבון זק"א כבוד המת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד