י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קורצת לקול היהודי

המועמדת לתפקיד סגן הנשיא: "ביידן יתמוך בישראל בכל מצב"

הסנאטורית מקליפורניה ומי שמועמדת לתפקיד סגן הנשיא של ביידן פנתה לתומכים יהודיים בשיחת זום בכדי לקנות את קולם • בדבריה הצהירה כי ביידן לא יתנה את הסיוע לישראל בהחלטו פוליטיות שישראל תקבל • וגם: מה צפוי להיות בנושאהעסקה עם איראן במקרה וביידן ייבחר

המועמדת לתפקיד סגן הנשיא: "ביידן יתמוך בישראל בכל מצב"
ביבי עם ג'ו ביידן צילום: פלאש90

המירוץ לנשיאות בארה"ב: קמלה האריס, הסנאטורית מקליפורניה המועמדת לתפקיד סגן הנשיא של ג'ו ביידן. אמרה לתומכים יהודים דמוקרטים, כי ג'ו ביידן, המועמד לנשיאות, לא יתנה סיוע לישראל.

האריס המתמודדת על התפקיד הנחשק בארה"ב הצהירה כי "ג'ו הבהיר שהוא לא יקשור סיוע ביטחוני להחלטות פוליטיות שישראל מקבלת ולא יכולתי להסכים יותר מזה".

המועמדת אמרה את הדברים ביום רביעי בשיחת זום שערכה המפלגה לתורמים יהודים. "ממשל ביידן - האריס ישמור על מחויבותנו הבלתי ניתנת לשבירה לביטחון ישראל, כולל שיתוף פעולה צבאי והמודיעין חסר התקדים שהיה במהלך ממשל אובמה-ביידן, והערובה שישראל תמיד תשמור על היתרון הצבאי האיכותי שלה". הוסיפה.

ביידן המתמודד על הנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, כיהן בעבר כסגן הנשיא ברק אובמה, אובמה הרבה להעביר ביקורת על טראמפ לכל אורך הקדנציה.

מי שהתייצב לצידו של ביידן הם, הסנטור של ורמונט ברני סנדרס, הסנאטור ממסצ'וסטס אליזבת וורן, ראש עיריית אינדיאנה פיט באטיגיג, שמייעצים כעת לביידן. והם אמרו בעבר כי צריך להתנות סיוע לישראל רק אם לא תבנה בשטחים.

האריס, שכאמור דיברה באמצעות זום עם תורמים יהודים לצד בעלה היהודי דאגלס אמוף, חזרה גם היא על התחייבות שביידן יכנס שוב לעסקת הגרעין האיראנית, אך גם הבטיחה לשפר את העסקה.

היא האשימה את הנשיא דונלד טראמפ בכך שיצא מהעסקה, שלדבריה האיצה את דרכה של איראן לנשק גרעיני, אך היא הסכימה עם כמה מהתנגדויותיו של טראמפ בעסקה.

"הממשל שלנו ייתן דין וחשבון לגבי ממשלת איראן ויצטרף שוב להסכם דיפלומטי אם איראן תחזור לעמוד בדרישות". אמרה. "ונפעל, כמובן, עם בני בריתנו כדי לחזק ולהאריך את עסקת איראן, ולעצור פעולות הפוגעות ביציבות עם איראן."

קמלה האריס ג'ו ביידן בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 ישראל איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד