י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפת על המפה: סופרמרקט ענק וראשון מסוגו יפתח בקרוב בעיר הצפונית

בשורה משמחת עבור תושבי צפת: בקרוב יפתח הסופרמרקט החדש 'נטו חיסכון' • החנות החדשה תשתרע על פני שני דונמים, עם עשרות מחלקות ועשויה להוזיל משמעותית את המחירים לצרכן בעיר • מייסד המיזם: "לצפת מגיעה רמה גבוהה כמו בכל מקום בישראל"

צפת על המפה: סופרמרקט ענק וראשון מסוגו יפתח בקרוב בעיר הצפונית
'סופר 'נטו חיסכון צילום: אסתר זיכרי

אחרי שנים של ציפייה זה סוף סוף קורה. סופר חדש ומיוחד מסוגו, יפתח בצפת.

לאחר עבודת השקעה מרובה תושק בקרוב החנות בשם 'נטו חיסכון', מבית 'סופר ספיר' ו'הכי זול". הסופר הינו הראשון בסדר גודל שכזה בכל האזור ועשוי להוביל מהפכה של ממש בכל הנוגע למחירי הצרכן בעיר, שנחשבו עד עתה למעט יקרים, בייחוד ביחס לעיר פריפריה.
כמו כן, 'נטו חיסכון' מעניקה חווית קנייה אירופאית לכל דבר, עם מחלקות רבות הפרוסות ברחבי החנות, מגוון ענק של מוצרים מכל הקטגוריות, בשרים משובחים למהדרין ומבחר עצום של פירות וירקות. הכל באיכות בלתי מתפשרת שטרם נראתה כמותה ברחבי הארץ בכלל ובעיר צפת בפרט.
על מנת לאפשר גישה נוחה לחנות, הוקם במקום חניון גדול ורחב ידיים לרווחת הלקוחות.
בנוסף, בחנות צפוי קונספט חדש ומרענן - "אתה הקופאי של עצמך". בכניסה לחנות נוטל הלקוח "מסופון" מהעמדה, ממלא את עגלת הקניות להנאתו ובסוף הקנייה מקבל פתקית עם סיכום הקנייה שעל ידה הוא מבצע את התשלום. כך ניתן לחסוך זמן יקר של המתנה מורטת עצבים בקופה.


מחלקת הבשרים הענקית • קרדיט: אסתר זיכרי
יזם הנדל"ן בצפת רונן גנון, מי שעומד מאחורי המיזם הענק של 'נטו חיסכון', מספר כי הקמת הסופר הייתה צורך מתבקש ביותר בעיר. "במשך שנים היה פה ביקוש משמעותי לרשתות המזון הזולות בישראל דוגמת אושר עד, רמי לוי, והיו כאלו שנאלצו לנסוע עד לקריות בכדי לערוך קניות. אז הנה זה מגיע, ובגדול". משתף בהתלהבות.
"המטרה שלנו היא לתת מענה מושלם לכל קהל ישראל שרוצה את הטופ שבטופ, בכשרויות מהודרות, בנוחיות מושלמת, והכל תחת קורת גג אחת" אומר לנו.
לדבריו הפרויקט נמצא בתחילתו והוא עתיד להתפתח ולגדול, כשהחזון הוא לפתוח עוד עשרה סניפים בשנה הקרובה.

ראש המועצה הדתית של צפת הר' לחיאני • קרדיט: אסתר זכרי
מאחורי הפרויקט הענק הזה עומדות שנים של תכנון, מחשבה ועבודה מאומצת של גנון והמעצבת אסתר זכרי, וניכר כי הוא מסופק מהתוצאה המבורכת.  "עמלנו על כך זמן רב בכדי שנוכל להביא את הטופ של המוצרים במחירים הזולים ביותר למשפחה. לצפת מגיעה רמה גבוהה כמו בכל מקום בישראל, והיום אנחנו מברכים על המוגמר" מפטיר לסיום.

החנות החדשה עתידה להיפתח בקרוב באזור התעשייה החדש, סמוך לחברת החשמל.

צפת סופרמרקט חיסכון בכסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד