י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"סוס טרויאני של הסוציאליזם"

טראמפ במתקפה על ביידן: "הם רוצים להרוס את אמריקה"

הנשיא טראמפ נעל הלילה את הוועידה הרפובליקנית הלאומית בנאום שכולו מתקפה על ביידן והמחנה הדמוקרטי. "הבחירות בנובמבר יקבעו אם אנחנו מצילים את החלום האמריקני או שמא אנו מאפשרים לאג'נדה סוציאליסטית להרוס את גורלנו"

טראמפ במתקפה על ביידן: "הם רוצים להרוס את אמריקה"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ סגר הלילה (חמישי) את הוועידה הרפובליקנית בנאום שבו הזהיר את הבוחרים מפני ניצחון אפשרי של יריבו הדמוקרטי ג'ו ביידן טראמפ הזהיר כי ביידן הוא "סוס טרויאני" של השמאל הסוציאליסטי. ביידן נהנה מיתרון בסקרי הבחירות - שייערכו בעוד קצת יותר מחודשיים.

"אנו עומדים באתגר הזה. אנו מספקים טיפולים מצילי חיים ונייצר חיסון לפני סוף השנה, או אולי אפילו מוקדם יותר," אמר טראמפ במהלך נאומו. "ננצח את הנגיף, נסיים את המגיפה ונצא חזקים מאי פעם", הוסיף.

טראמפ כינה את הנגיף "אויב חזק, בלתי נראה" והאשים שוב את סין בהתפשטות נגיף הקורונה וציין כי "אמריקאים רבים, כולל אני, איבדו בעצב חברים למחלה הנוראה הזה".

"הבחירות בנובמבר יקבעו אם אנחנו מצילים את החלום האמריקני או שמא אנו מאפשרים לאג'נדה סוציאליסטית להרוס את גורלנו היקר". אמר הנשיא.

הבחירות בנובמבר, לדבריו, יקבעו אם המדינה מעניקה "רסן חופשי לאנרכיסטים אלימים ומסיתים ופושעים המאיימים על אזרחינו".

"איך המפלגה הדמוקרטית יכולה לבקש להנהיג את המדינה שלנו כשהיא מתעסקת כל כך הרבה זמן לקרוע את המדינה שלנו?" הוא שאל. טראמפ הזהיר כי הדמוקרטים רואים באמריקה "עם רשע שיש להעניש אותו על חטאיו".

באירוע דיברה גם בתו של הנשיא ששיבחה את אביה, "אני אוהבת אותך שהיית אמיתי, הלילה אני עומדת לפניך כבתו הגאה של נשיא, אני שמה לב שסגנון הדיבור בתקשורת של אבי אינו לפי טעמם של כולם. ואני יודעת שהציוצים שלו יכולים להרגיש מעט לא מסוננים" הוסיפה. "אבל התוצאות מדברות בעד עצמן".

"אבא, אנשים תוקפים אותך בגלל שאתה לא שגרתי," אמרה. "אבל אני אוהבת אותך כי היית אמיתי, ואני מכבדת אותך שהיית אפקטיבי".

דונלד טראמפ רפובליקנים ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד