י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעלים את ההימור

ליצמן מאיים על ראש הממשלה: "אם יוטל סגר נשקול פרישה מהממשלה"

נדמה כי הביקורת הרבה שהוטחה בנציגות החרדית בכנסת ובממשלה בכל הנוגע לסגרים על הערים החרדיות במשבר הקורונה - הופנמה. שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן מאיים היום כי באם הממשלה תטיל סגר בחגים - תישקל פרישה מהקואליציה • "לא נאפשר הטלת סגר בחגים"

ליצמן מאיים על ראש הממשלה: "אם יוטל סגר נשקול פרישה מהממשלה"
ליצמן עם נתניהו צילום: שלומי כהן, פלאש 90

מאבק החרדים כנגד הממשלה בכל הנוגע לטיפול בקורונה והיחס כלפי המגזר החרדי עולה שלב, היום (שישי) מדווח ביטאון 'אגודת ישראל' כי ליצמן שוקל פרישה מהממשלה במקרה ויוטל סגל בחגים.

הבוקר דווח בביטאון 'המודיע' כי השר ליצמן הבהיר בשיחה עם ראש הממשלה כי "לא נאפשר הטלת סגר בחגים ואף נשקול פרישה מהממשלה אם יוחלט על כך". עוד דווח כי ליצמן הזהיר "שיהדות התורה לא תוכל להמשיך להיות בממשלה שתטיל סגר בחגים".

כזכור, שר השיכון וחבר קבינט הקורונה ליצמן הבהיר במהלך סיור בעיר נהריה, כי "אין סיכוי שנאפשר לסגור את בתי הכנסת בחגים. לא בראש השנה ולא בכיפור ולא בסוכות. אלו ימים קדושים, שכולם, חרדים דתיים מסורתיים וגם חילונים הולכים בהם לבתי הכנסת ואין סיכוי שיהיה בהם סגר. אם צריך סגר- שיעשו אותו היום. לא בחגים. בחגים בתי הכנסת יהיו פתוחים. השר דרעי ואני לא נאפשר קיום סגר בחגים".

ליצמן התייחס גם לנושא הטיסות לאומן והוסיף לדרוש את התפטרותו של גמזו, "לא ידעתי שגמזו הוא פרויקטור אומן. אתם יודעים מה הוא כתב לנשיא אוקראינה? הוא כתב לו שהוא מציע לו להיזהר מיהודים שילכלכו לו את העיר ויביאו תחלואה. איך הוא יכול להגיד דבר כזה? ככה בלי רשות. לכן קראתי שיפטרו אותו. הוא פרויקטור של מדינת ישראל ולא של אוקראינה".

יעקב ליצמן בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד