י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
העימות הפנימי מחריף

ברקת לכץ: "חייב להתפטר עכשיו"

ירי בתוך הנגמ"ש: היריבות בין שר האוצר ישראל כץ לבין חה"כ ניר ברקת עולה שלב • לאחר שכץ עלב בברקת בשידור כי הוא היה ראש העיר הכושל ביותר בתולדות ירושלים, ברקת לא נותר חייב וקורא לכץ להתפטר מתפקידו

 ברקת לכץ: "חייב להתפטר עכשיו"
כץ וברקת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לאחר שהואשם על ידי חבר מפלגתו, שר האוצר ישראל כץ בהיותו "ראש העיר הכושל ביותר" - חבר הכנסת ניר ברקת משיב במתקפה כלפי השר כץ וקורא לו להתפטר מתפקידו.

חבר הכנסת ניר ברקת כתב הבוקר (ראשון) בטוויטר "אין אחד במדינה שלא יודע שהאוצר נכשל בטיפול במשבר הכלכלי", לטענתו, "כל יום שעובר וישראל כץ ממשיך בתפקידו כשר אוצר, הוא סכנה לכלכלת ישראל, לפרנסה של כמעט מיליון איש וסכנה לשלטון הליכוד והימין".

ברקת שנמצא בעימות עם השר כץ בתקופה האחרונה, זאת לאחר שהתפקיד במשרד האוצר הובטח לו ונמנע ממנו ברגע האחרון, השניים התעמתו מספר פעמים סביב נושאי כלכלה, ברקת קרא לפיטורי כץ, וכתב "חייבים שינוי כיוון ודרך אחרת ולכן כץ חייב להתפטר עכשיו".

כזכור, בראיון לרדיו 103fm התייחס שר האוצר כץ ליחסים בינו לבין ברקת, "זאת העבודה היחידה שיש לו כי אין לו שום תפקיד. הוא לא מונה ולא בכדי לא רק לשר אוצר, אלא גם לתפקיד שר זוטר למרות שהוא נאבק. מי שלא מינה אותו כנראה ידע למה – בסופו של דבר לא אוהבים חתרנות", אמר השר כץ.

עוד הוא הוסיף "תמיד צריך לבדוק את הרקע של כל אחד שאומר שהוא יעשה דברים – אני עשיתי מהפכה ענקית במדינה, כל אחד רואה אותה ויודע באיזה קשיים ואומץ עשיתי את זה", תוך שהוא מוסיף ועולה בשותפו למפלגה, "סיפורי ההייטק של ברקת הם מאוד נחמדים, על ההון המשפחתי שהמשפחה עשתה. אבל הוא היה 10 שנים ראש עיריית ירושלים. הוא היה ראש העיר הכושל ביותר בתולדות עיריית ירושלים".

ניר ברקת ישראל כץ עיריית ירושלים משרד האוצר רדיו 103

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד