כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מה יעלה בגורל הברסלבים?

צפו: החסיד תועד מעולף על קרקעית המטוס

חסידי ברסלב ממשיכים לעשות דרכם בכל דרך לאומן בכדי לזכות ולהיות שם בראש השנה שיחול בעוד כשלושה שבועות. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי' נראה אחד החסידים שוכב על קרקעית המטוס בדרך לפריז כשהוא ללא הכרה • צפו

צפו: החסיד תועד מעולף על קרקעית המטוס
חסיד ברסלב שוכב מעולף בטיסה צילום: ברסלב סטטוס

שעות ארוכות לאחר שנחתו באוקראינה, המטוס ועליו עשרות החסידים המריא בחזרה לפריז. חלק מהחסידים שהספיקו לרדת מהמטוס - הועלו עליו בכוח. בתוך כך, הנוסעים מדווחים על אירוע רפואי במטוס, ובתיעוד שהגיע לידי בחדרי חרדים נראה אחד מהנוסעים שוכב על הרצפה מעולף וצוותי רפואה מנסים להעיר אותו. לא ברור מה עלה בגורל העצורים ומה צפוי לנוסעים כשיגיעו לפריז.

כזכור, בעקבות האיסור על כניסת ישראלים לאוקראינה, יצאו קבוצה של חסידי ברסלב לאומן בטיסת קונקשן דרך צרפת. במשך כיומיים הם עוכבו בשדה התעופה בצרפת בהוראת השלטונות האוקראינים, ורק היום בבוקר לאחר שהתחפשו לתיירים מקומיים הם הורשו לצאת לכיוון אוקראינה.

עם נחיתת המטוס באוקראינה, כל נוסע המזוהה כיהודי לפי תמונת הדרכון, לא מורשה לרדת מהמטוס למשך שעות ארוכות.

בשעות הצהריים דווח על חיילים אוקראינים שהגיעו למטוס ועושים בהם כרצונם. אלימות וקללות וגם על ילדים קטנים, היהודים ניסו לצלם אך הפלאפונים נלקחו מהם.

טרם לקיחת הפלאפונים שלח אחד הנוסעים הקלטה בה הוא צועק "הם נותנים לנו מכות רצח, גם לילדים קטנים. אנחנו מרגישים בסכנת חיים ממש. תעזרו לנו".

במהלך העימותים עם החיילים נפצעו מספר חסידים. אחד הנוסעים מדווח כי שניים מהם נעצרו.

חסיד ברסלב טיסה לאומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד