י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לעיני בעלה

אסון בבני ברק: קשישה נפגעה ממשאית ונהרגה

כוחות ההצלה שהוזעקו לתאונת דרכים קשה שאירעה ברחוב אהרונוביץ' בבני ברק נאלצו לקבוע את מותה של אשה כבת 80 שנפגעה ממשאית | חוקרי התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה

אסון בבני ברק: קשישה נפגעה ממשאית ונהרגה
זירת התאונה בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

תאונה מחרידה בעיר החרדית: קשישה כבת 80 שחצתה את הכביש ברחוב אהרונוביץ' בבני ברק, נפגעה מממשית שחלפה במקום. כוחות הצלה גדולים שהוזעקו למקום, נאלצו לקבוע את מותה בזירת התאונה בעקבות הפציעות הקשות מהן היא סבלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע בעלה של המנוחה שהה לצידה בזמן התאונה, הבחין במתרחש וביקש מהעוברים ושבים להזעיק את כוחות ההצלה

"מדובר בהולכת רגל כבת 80 שנפגעה ממשאית. למרבה הצער נקבע מותה כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבלה", מספר נתנאל סופר חובש באיחוד הצלה.

חובש בכיר רכוב על אופנוע הצלה, אלי לוינשטיין הוסיף :"מתחת למשאית שכבה הולכת רגל כבת 80 עם חבלות קשות לאחר שנפגעה ממשאית. עקב אופי הפציעות פראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה בזירה".

מארגון מד"א נמסר כי הדיווח על התאונה הקשה התקבל במוקד הארגון בשעה 11:54, אודות הולכת רגל שנפגעה ממשאית ברחוב אהרונוביץ בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד״א דיווחו על אישה כבת 80 במצב אנוש כשהיא מחוסרת הכרה.

"ראינו אישה כבת 70 לכודה מתחת למשאית כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, וסבלה מחבלות קשות בגופה", מתאר חובש רפואת חירום במד"א אפרים וינברגר. "ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא רוח חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום."

מהמשטרה נמסר כי שוטרים ובכללם בוחני תנועה שבמקום בודקים את נסיבות האירוע וכן מכווינים תנועה . כתוצאה מהטיפול בתאונה, רחוב אהרונוביץ' נחסם לתנועת כלי רכב מהשומר עד רחוב הירדן.

צילום: דוברות איחוד הצלה

הרוגה תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד