י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נלכדו ברכב שהיה מעוך ומפורק"

בהתנגשות עם אוטובוס: ארבעה נהרגו בתאונה קשה

בתאונה מחרידה שהתרחשה בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 5 סמוך לכפר הפלסטיני עזון, נהרגו ארבעה נוסעים פלסטינים, בהם ילדה כבת 6 שחולצה מהרכב המרוסק שלא הותיר סיכוי לאיש

בהתנגשות עם אוטובוס: ארבעה נהרגו בתאונה קשה
תאונה קטלנית בכביש 55 סמוך לכפר עזון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתאונה קשה שהתרחשה הערב (שני) בכביש 55 סמוך לכפר הפלסטיני עזון, נהרגו ארבעה פלסטינים לאחר שחולצו על ידי לוחמי האש. בין ההרוגים, ילדה כבת 6 שחולצה גם היא מהרכב המרוסק. חוקרי התנועה של המשטרה פתחו בחקירת התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. ארבע מנוסעי הרכב, בהם 2 גברים, אישה וילדה נלכדו ברכב שהיה מעוך ומפורק וגבר כבן 40 שחולץ ע"י עוברי אורח שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה", סיפרו הפראמדיקים של מד"א קארין מושקוביץ ודרור ששון וחובש רפואת חירום במד"א עומר מדר. "יחד עם כוח רפואה של הצבא שהגיע למקום הענקנו לפצוע ששכב על הכביש טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה והוא פונה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

השניים הוסיפו וסיפרו כי "4 נוסעי הרכב שסבלו מפגיעות רב מערכתיות היו ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. נוסעי האוטובוס נבדקו ע"י צוותי מד"א בזירה ולא נזקקו לפינוי לבית חולים"

שמוליק אגסי ראש סניף איחוד הצלה לב השומרון הוסיף: "למרבה הצער נקבע מותם של שני גברים ושתי ילדות ששהו ברכב הפלסטיני. כמו כן בסיוע צוותי רפואל של צה"ל הענקנו סיוע לפצוע קשה מהרכב. צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הוזעקו לתת מענה לנהג האוטובוס שמעורב בתאונה".

כביש 5 תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד