י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נזק רב לרכוש

בני ברק: נעצרו שני קטינים שהציתו הלילה דלת בבניין מגורים

במהלך הלילה הוזעקו לוחמי האש לכבות שריפה שפרצה בתוך בניין מגורים בשכונת קרית הרצוג בבני ברק • חקירת השריפה העלתה כי מדובר בהצתה על רקע פלילי • שני קטינים החשודים במעשה נעצרו ובית המשפט האריך את מעצרם

בני ברק: נעצרו שני קטינים שהציתו הלילה דלת בבניין מגורים
זירת האירוע בבני ברק צילום: במת החדשות

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) שני קטינים תושבי אזור המרכז בחשד שהציתו הלילה דלת בכניסה לבניין מגורים בשכונת קרית הרצוג בבני ברק על רקע סכסוך. כתוצאה מההצתה, נגרם נזק רב לרכוש של תושבי הבניין.

מהמשטרה נמסר כי הלילה התקבל דיווח במוקד 100 אודות שריפה בכניסה לבניין מגורים בבני ברק. כתוצאה מהשריפה נגרם נזק רב לרכוש ולאופניים שהיו בסמוך. בחסדי שמיים לא היו נפגעים בנפש.

שוטרים ולוחמי האש שהוזעקו לזירת האירוע השתלטו על השריפה, אך בהמשך עלה חשד כי מדובר בהצתה מכוונת, מה שהביא למעצרם את של החשודים.

חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה מאומצת שהובילה כעבור מספר שעות לאיתור החשודים במעשה ולמעצרם.

החשודים, בני 16 ו-17 תושבי מרכז הארץ נעצרו ונחקרו בתחנת המשטרה. מחקירה עלה כי השניים ביצעו את ההצתה על רקע פלילי. בתום חקירה, החשודים נכלאו והיום מעצרם הוארך בבית משפט השלום לנוער בבת-ים עד מחר ( 2.9).

"משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות, ותפעל בכל האמצעים והמישורים על מנת למצות את הדין עם עבריינים הפוגעים בביטחונו של הציבור", נמסר מהמשטרה.

חקירת שריפה קטינים קרית הרצוג הצתה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד