ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
גנץ מברך

הקבינט החליט: גופות המחבלים לא יוחזרו

הקבינט המדיני ביטחוני אישר את הצעתו של שר הביטחון גנץ שגופות מחבלים לא יוחזרו. "אי החזרת גופות מחבלים היא חלק מהמחויבות שלנו לשמור על ביטחון אזרחי ישראל"

הקבינט החליט: גופות המחבלים לא יוחזרו
בני גנץ צילום: דוברות שר הביטחון

הקבינט המדיני ביטחוני שהתכנס היום (רביעי) לדיון מיוחד, החליט לאשר את הצעת שר הביטחון בני גנץ שלא להשיב את גופות המחבלים ללא קשר לשיוכם הארגוני. נכון להיום, גופות מחבלים שרצחו או פגעו בישראלים פיגועי טרור, הושבו לבני משפחתם, פרט למקרים בהם היו משויכים לארגון חמאס.

בעבר, בעקבות עתירה שהוגשה לבית המשפט העליון נפסק כי המדינה יכולה על פי החלטתה שלא להשיב גופות מחבלים שחוסלו בפיגועי טרור, וזאת במטרה להפעיל לחץ ארגוני הטרור להשיב את החללים והנעדרים הישראלים.

"מאז כניסתי למשרד הביטחון, הוריתי לייצר חבילת הרתעה נרחבת, שבמסגרתה הנחיתי שלא לשחרר גופות מחבלים, להכריז ולחלט כספים של ארגוני טרור ולהעצים את התקיפות והתגובות לכל הפרה של השקט, בכל אחת מהגזרות", אמר שר הביטחון בני גנץ שכאמור הביא הביא את ההחלטה לישיבת הקבינט.

גנץ הוסיף כי "אי החזרת גופות מחבלים היא חלק מהמחויבות שלנו לשמור על ביטחון אזרחי ישראל, וכמובן להשיב את הבנים הביתה. אני מציע לאויבנו- שיבינו ויפנימו היטב את המסר."

בני גנץ גופות מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד