י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
פרסום ראשון

בתוך הישיבה החסידית בבני ברק: המשטרה פשטה על מעבדת סמים

שוטרים רבים פשטו היום על ישיבה חסידית בלב בני ברק, לאחר שמידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה הוביל את השוטרים למעבדת סמים גדולה שהופעלה בקומת החניון של הישיבה | בחסידות טוענים: המקום הושכר לאדם שככל הנראה הוליך שולל את הנהלת הישיבה

בתוך הישיבה החסידית בבני ברק: המשטרה פשטה על מעבדת סמים
בחורים חסידיים. (למצולמים אין קשר לכתבה) צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

פרסום ראשון: כוחות משטרה גדולים פשטו מוקדם יותר היום (רביעי) על ישיבה חסידית בלב בני ברק, לאחר שמידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה הוביל את השוטרים למעבדת סמים גדולה שהופעלה בקומת החניון של הישיבה. צוותי המשטרה שביצעו את הפשיטה החרימו ממצאים, והחקירה בנושא נמשכת.

בהנהלת המוסד מסרו ל'בחדרי חרדים' כי "קומת מינוס בבניין הושכרה בשנים האחרונות למתווך שכנראה השתמש עם המקום לדברים מפוקפקים. אין כל קשר למוסדות".

גורמים בחסידות אליה משתייכת הישיבה, ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', טוענים כי המחסנים שבקומה בה נתפסה המעבדה הושכרו לאדם שככל הנראה הוליך שולל את הנהלת הישיבה, לאחר שטען בפניהם כי בכוונתו לאחסן במקום מוצרי מזון.

כזכור, במהלך פשיטה של המשטרה, ביום רביעי שעבר, נתפסה מעבדת סמים נוספת במחסן על גג בניין מגורים בבני ברק. במהלך הפשיטה תפסו השוטרים למעלה מ-1000 עציצים ובתוכם כ-50 קילו של חומר החשוד כסם. שלושה חשודים נעצרו במקום.

המעבדה בבניין הישיבה\\באדיבות המצלם

מהמשטרה נמסר אז כי במהלך פעילות משטרתית יזומה בבני ברק, איתרו השוטרים במחסן בבניין מגורים, מעבדת סמים ותפסו למעלה מ-1000 עציצים ובתוכם כ- 50 קילו חומר החשוד כמריחואנה.

במהלך הפעילות במקום, עצרו השוטרים שלושה חשודים, שניים מהם בני 27 ו-24 תושבי בת ים ובן 35 תושב ראשון לציון בחשד לגידול וייצור הסמים וכן בחשד לגניבת חשמל וגניבת מים.

לבקשת המשטרה, מעצרם של שלושה החשודים הוארך על ידי בית משפט השלום בת"א.

"במסגרת מאבקה בנגע הסמים, פועלת המשטרה כל העת נגד עבריינים המהווים חלק משרשרת הפצת הסמים , בדגש על גידול וסחר בסמים", נמסר מהמשטרה.

ישיבה חסידית תפיסת סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד